Avete una quistione?Chjamateci:86 15902065199

Cosa hè Trusculpt 3D?

Trusculpt 3D hè un dispositivu di scultura di u corpu chì usa a tecnulugia RF monopolare per eliminà micca invasivamente e cellule di grassu attraversu u trasferimentu di calore è i prucessi metabolichi naturali di u corpu per ottene a riduzione di grassu è fermezza.

https://www.danyelaser.com/jisu-id-fat-dissolving-machine-dy-rfh02-product/

1, Trusculpt 3D utilizeghja una frequenza RF ottimisata cù un metudu di output patentatu chì mira selettivamente à u grassu subcutaneu mantenendu una temperatura media di a superficia di a pelle bassa.

2, Trusculpt3D hè un dispositivu di scultura di corpu non invasivu cù un mecanismu di feedback di temperatura chjusu patentatu.

3. Surveglianza in tempu reale di a temperatura di trattamentu, mantenendu u cunfortu è ottene risultati nantu à un periodu di 15 minuti.

 

Trusculpt usa a tecnulugia di radiofrequenza per furnisce l'energia à e cellule di grassu è riscaldanu in modu chì metabolise apopticamente fora di u corpu, vale à dì a perdita di grassu per riduce u numeru di cellule di grassu.Trusculpt hè adattatu sia per a scultura di grandi spazii sia per a raffinazione di a piccula zona, per esempiu per migliurà a doppia mentona (guance) è u ghjinochju.

  I risultati di studii in vitro di resistenza à u calore di grassu anu dimustratu chì e cellule di grassu sò capaci di riduce l'attività di e cellule di grassu da 60% dopu à 45.°C è 3 minuti di riscaldamentu cuntinuu.

  Questu hà purtatu à a cunniscenza chì a riduzzione di grassu non invasive hà bisognu à scuntrà trè chjave maiò:

  1. Temperature adequate.

  2. Prufundità adatta.

  3. Tempu adattatu.

  A tecnulugia di radiofrequenza di Trusculpt3D incontra queste trè chjave è in modu efficace l'apoptosi naturali di e cellule di grassu.


Tempu di Post: 31-May-2023