Avete una quistione?Chjamateci:86 15902065199

Cos'è una buccia laser di carbonio?

Ci hè una larga varietà di trattamenti laser è peeling da sceglie secondu ciò chì i vostri scopi di cura di a pelle sò.U peeling laser di carbone hè una spezia di trattamenti minimamente invasivi di resurfacing di a pelle.Hè assai populari per migliurà l'aspettu di a pelle.I nostriq switch nd yag laser machinepò esse usatu per peeling facial di carbone.In u 2021, quasi dui milioni di americani anu ottenutu un peeling chimicu o un trattamentu laser. Sti prucedure ambulatorii sò spessu efficaci, assequibili, è solu necessitanu un appuntamentu rapidu per compie.
I trattamenti di resurfacing sò classificati in trè manere: superficiale, mediu è prufonda.A diffarenza trà elli hà da fà cù quanti strati di a pelle penetra u trattamentu.I trattamenti superficiali furniscenu risultati modesti cù u tempu di ricuperazione minimu.I trattamenti chì vanu più sottu à a superficia di a pelle anu risultati più drammatici, ma a ricuperazione hè più cumplicata.

Una opzione populari per i prublemi di pelle da lieve à moderata hè una buccia laser di carbone.Un peeling laser di carbone hè un trattamentu superficiale chì aiuta cù l'acne, i pori dilatati, a pelle grassa è u tonu di a pelle irregolare.A volte sò chjamati faciale laser di carbone.
Malgradu u nome, una buccia laser di carbone ùn hè micca una buccia chimica tradiziunale.Invece, u vostru duttore usa una suluzione di carbone è laser per creà un effettu peeling.I laser ùn penetranu micca troppu in a pelle, cusì ci hè pocu tempu di ricuperazione.U trattamentu dura circa 30 minuti, è pudete ripiglià l'attività regulare subitu.

Chì hè una buccia laser di carbone

 

 

 

 


Tempu di post: 30-Sep-2022