Avete una quistione?Chjamateci:86 15902065199

Chì prublemi di a pelle sò adattati per a luce pulsata?

90sheji_linggan_13565369

Chì prublemi di a pelle sò adattati per a luce pulsata?

 

Siccomu a luce pulsata pò esse cumpresa cum'è una cumminazione di laser, perchè micca rimpiazzà i laser?A risposta si trova in a precisione.

 

Ancu se a luce pulsata pò risolve una varietà di prublemi, ùn pò micca ottene un trattamentu precisu è putente per cambiamenti patologichi profondi è cuncentrati in a pelle.In ogni casu, a luce pulsata hè efficace per migliurà u flussu faciale è aumentà l'elasticità è u splendore di a pelle.

 

Cosa hè u photorejuvenation

 

U rejuveneamentu di fotoni hè un prughjettu di livellu relativamente basicu per l'estetica medica.Ùn pò micca solu sguassà l'acne, freckle, whiten, ma ancu sguassate rossu, arrughe, è migliurà a qualità di a pelle.Questu cunfundisce parechje persone.

 

Indicazioni per u photorejuvenation:

Rejuvenation faciale (migliuramentu di e rughe fini)

 

In fatti, OPT,DPL, è BBL sò chjamati cullettivamente cum'è photorejuvenation, è u photorejuvenation hè cunnisciutu ancu com'è "tecnologia di luce pulsata intensa".Hè una Luce Pulsata Intensa, chjamata ancu IPL.Dunque, assai medichi chjamanu direttamente IPL di luce pulsata intensa.

 

A luce pulsata intensa hè una luce incoerente multi-lunghezza d'onda continua cù una gamma di lunghezze d'onda di 500-1200 nm.Siccomu pò emette luce di diverse lunghezze d'onda à u stessu tempu, pò copre una varietà di cromofori di destinazione cum'è a melanina, l'emoglobina ossidata, i picchi di assorbimentu multipli di l'acqua.

 

IPL hè un termu generale per a luce pulsata intensa.OPThè una versione aghjurnata di IPL, chì hè più sicura è più efficace.DPL hè una banda filtrata di luce pulsata intensa, chì hè più efficace per i prublemi di a pelle vascular.

 

U mutivu di i diversi nomi hè chì i nomi sò diffirenti per i diversi fabricatori.

 

U rejuvenimentu di fotoni ùn hè micca assai doloroso, è e ferite di a pelle sò ligeri.Di solitu, ogni ciculu di trattamentu pò esse siparatu da 1 mese, è più di 5 volte sò un cursu di trattamentu.Stu tipu d'effettu curativu serà megliu.

 

Chì ghjèIPL

 

U rejuvenimentu fotonicu di a pelle hè un prughjettu chì usa una luce pulsata intensa per abbellisce a pelle.A luce pulsata intensa in a banda 500 ~ 1200nm hè irradiata nantu à a pelle, è attraversu l'azzione fototermale selettiva, l'energia generata hè appiicata à u tessulu di destinazione di a pelle per ottene u ringiovanimentu di a pelle, Imbiancatura, rimozione di lentiggini, depilazione, rossu fade è altri effetti. .

 

A luce pulsata intensa di photorejuvenation, u nome inglese hè Intense Pulsed Light, abbreviatu cum'è IPL, pò esse cunsideratu chì, in fattu, tutti i prughjetti di photorejuvenation appartenenu à IPL.


Tempu di posta: 02-02-2022