Avete una quistione?Chjamateci:86 15902065199

Cosa hè OPT

Cosa hè OPT

U rejuvenimentu di fotoni di "prima generazione", avà di solitu chjamatu IPL tradiziunale, o direttamente chjamatu IPL, hà un inconveniente, vale à dì, l'energia di u pulsu hè in diminuzione.Hè necessariu di aumentà l'energia di u primu pulsu, chì pò causà danni à a pelle.

 

In ordine per migliurà stu prublema, una tecnulugia di impulsu ottimizatu cù a stessa energia di ogni impulsu hè stata sviluppata più tardi, Optimal Pulse Technology, chì hè ciò chì oghji chjamemu OPT, chjamatu ancu luce di impulsu perfetta.Hè una luce pulsata intensa lanciata da a Cumpagnia Medica Americana.Attualmente, ci sò trè generazioni di strumenti nantu à u mercatu, (M22), (M22 RFX).Elimina u piccu di l'energia di l'energia di trattamentu, vale à dì, durante u trattamentu, Diversi sub-impulsi chì manda fora ponu ottene un output d'onda quadrata.

 

Cosa hè DPL

 

A lunghezza d'onda inizialmente stabilita per u photorejuvenation hè una luce di spettru largu in a banda specifica di 500 ~ 1200 nm.U tessulu di destinazione include melanina, hemoglobina è acqua, chì significa chì tuttu pò esse usatu, cum'è l'imbiancatura, u rejuvenation di a pelle, a rimozione di freckle, rossu è altri effetti.Avè.

 

In ogni casu, postu chì l'energia hè distribuita uniformemente è ligeramente in diverse lunghezze d'onda, hè un pocu menu interessante di ghjucà qualcosa, vale à dì, ci sò tutti l'effetti, ma l'effetti ùn sò micca cusì prominenti è evidenti.

Per fà u photorejuvenation più miratu à migliurà i prublemi vascular, a banda di lunghezza d'onda originale di 500 ~ 1200 nm cù una migliore assorbimentu di l'emoglobina hè aduprata indipindente, è a banda di lunghezza d'onda hè 500 ~ 600 nm.

 

Questu hè Dye Pulsed Light, abbreviatu cum'è DPL.

 

U vantaghju di DPL hè chì l'energia hè più cuncintrata è hè più specifica di l'emoglobina, cusì serà più efficace per i prublemi vascular.Se vulete migliurà a inflamazioni sottucutanea, rossu, telangiectasia è altri prublemi, DPL hè a prima scelta.


Tempu di post: Aug-16-2022