Avete una quistione?Chjamateci:86 15902065199

Benvenuti à u 60u CIBE (Guangzhou)

e3ba27def1b8400f8e75fb9cf7b3bd2b

Cari amichi di l'industria di bellezza:

 

In a primavera calda, l'opportunità di cummerciale sò in crescita.U 60u CIBE (Guangzhou) riunirà diversi talenti per apre una grande riunione di bellezza fenomenale.In l'ultimi 34 anni, u CIBE hà sempre travagliatu cù l'amichi in l'industria di a bellezza, senza mai scurdà di e so intenzioni originali è avanzendu curaghju.

 

In u marzu di a primavera, tutte e persone in l'industria di bellezza si riuniscenu in Yangcheng per participà à u grande avvenimentu, chì serà pienu di cuuperazione è opportunità di cummerciale.Travagliemu inseme cum'è sempre per creà a stagione di cugliera 2023 per e persone in l'industria di bellezza.

 

Questu CIBE furnisce più risorse, servizii di aghjurnamentu, una zona di mostra di 200000 + metri quadrati, una categuria cumpleta di 20 + sale d'esibizioni tematiche, è 10 zone di sperienza innuvate è aghjurnate, è riunisce migliaia di espositori di alta qualità è gruppi di mostra in casa. è à l'esteru in i settori di linee chimiche di ogni ghjornu, supply chain, linee prufessiunali, e-commerce è novi canali.In più, stu CIBE custruirà una piattaforma di docking efficiente unicu per via di l'emancipazione di 50+ eventi speciali eccitanti in linea completa è di copre a catena completa di l'industria di risorse di l'industria di bellezza.

 

À u listessu tempu, ci sò ancu duie mostre supplementari chì saranu inseme cù u CIBE.U primu pianu di a Zona A hè a 2023 China International Care Products Raw Material Packaging Machinery Exhibition, chì hà u scopu di travaglià cù u China Daily Chemical Research Institute per integrà e risorse vantaghji di i dui lati è creà "IPE2023";U sicondu pianu di a Zona B hè a 4a Esposizione Internaziunale di Medicina è Salute, chì hè l'integrazione transfruntiera di l'industria di a bellezza è l'industria medica è di a salute, aiutendu i pari in l'industria di a bellezza per espansione novi prughjetti è scopre un novu oceanu blu. .

 

Questu avvenimentu di u 2023 miliardi in l'industria di a bellezza hà da piglià l'altitudine di u trafficu di i novi media in linea, ligame cù i media glubale, visitate u mercatu naziunale di l'industria di bellezza offline, invità centinaie di millaie di cumpratori prufessiunali à participà, in modu di creà un maravigliu. capitulu di "bellezza".Diu hà cura di quelli chì saranu duri.E persone in l'industria di bellezza chì sò sempre travagliendu duramente dopu à u temperamentu, certamenti usherà in un dumane megliu.

 

Da u 10 à u 12 di marzu, u 60u CIBE (Guangzhou) aspetta ansiosamente a vostra ghjunta.Vulendu vene cun piacè è torna cun satisfaczione.

 

Mà iè

Presidente di u CIBE


Tempu di post: 13-mar-2023