Avete una quistione?Chjamateci:86 15902065199

L'effettu di l'anziane nantu à a pelle

A nostra pellehè à a misericòrdia di parechje forze cum'è l'età: u sole, u clima duru è i cattivi abitudini.Ma pudemu piglià passi per aiutà a nostra pelle à stà supple è fresca.

Cumu l'età di a vostra pelle dependerà di una varietà di fatturi: u vostru modu di vita, dieta, eredità è altri abitudini persunali.Per esempiu, u fumu pò pruduce radicali liberi, molécule d'ossigenu una volta sane chì sò avà iperattivi è inestabile.I radicali liberi dannu e cellule, chì portanu à, frà altre cose, arrughe premature.

Ci sò ancu altri motivi.I fatturi primari chì cuntribuiscenu à a pelle arrugata è maculata includenu l'anzianu normale, l'esposizione à u sole (fotoaging) è a contaminazione, è a perdita di supportu subcutaneous (tessulu grassu trà a pelle è u musculu).Altri fattori chì cuntribuiscenu à l'anziane di a pelle include u stress, a gravità, u muvimentu faciale ogni ghjornu, l'obesità, è ancu a pusizione di u sonnu.

Chì tipi di cambiamenti di a pelle venenu cù l'età?

  • Quandu avemu invechjate, cambiamenti cum'è questi sò naturalmente:
  • A pelle diventa più ruvida.
  • A pelle sviluppa lesioni cum'è cumincianu tumuri.
  • A pelle diventa slack.A perdita di u tessulu elasticu (elastina) in a pelle cù l'età face chì a pelle s'imbulighja.
  • A pelle diventa più trasparente.Questu hè causatu da un diluimentu di l'epidermisa (superficie di a pelle).
  • A pelle diventa più fragile.Questu hè causatu da un flattening di l'area induve l'epidermisa è a dermis (layer of skin under the epidermis) si riuniscenu.
  • A pelle diventa più facilmente bruisata.Questu hè dovutu à i muri di i vini sanguini più sottili.

 


Tempu di Postu: Mar-02-2024