Avete una quistione?Chjamateci:86 15902065199

Sicurezza di u sole: Salvà a vostra pelle

I studii anu dimustratu chì l'esposizione eccessiva à u sole pò purtà à spots bianchi è invechjamentu prematuru di a pelle.U cancer di a pelle hè ancu ligatu à l'esposizione eccessiva à u sole.

A salvezza di u sole ùn hè mai fora di stagione.Prestate attenzione à a prutezzione di u sole in l'estiu è l'invernu, soprattuttu in l'estiu.L'arrivu di l'estiu significa chì hè u tempu di picnics, viaghji à a piscina è a spiaggia - è un piccu in u sole..L'esposizione eccessiva à a luz di u sole pò dannà u tessulu di fibra elastica di a pelle, facendu perdiri l'elasticità cù u tempu è facenu difficultà di ricuperà.

L'esposizione eccessiva à a luce di u sole causa ancu freckles di a pelle, texture rugosa, spots bianchi, un ingiallimentu di a pelle, è pezzi scoloriti.

A radiazione ultravioletta (UV) invisibile di u sole dannu a nostra pelle.Ci sò dui tipi di radiazioni UVA è UVB.UVA è lunghezze d'onda lunghe e UVB è lunghezze d'onda shoter.A radiazione UVB pò causari sunburn.Ma a longa d'onda UVA hè ancu periculosa, perchè pò penetrà in a pelle è dannu u tissutu à livelli più profondi.

Per riduce u dannu di u sole à a pelle è ritardà l'anziane, duvemu attente à a prutezzione di u sole.

Prima: reducàtimu in usun.Pruvate di evitari u sole trà 10am è 4pm per durante stu periodu tI raghji ardenti di u sole sò più forti.

Siconda: applicà una crema solare, porta un cappellu, è porta occhiali di prutezzione di u sole.

Terzu: Vestite cù cura.Purtate ropa chì prutegge u vostru corpu.Coperta quant'è u vostru corpu pussibule si pensa à esse fora.

In corta, pruvate à minimizzà u tempu passatu in u sole, è ancu s'ellu avete da esce, pigliate e misure di prutezzione di u sole.


Tempu di post: May-09-2023