Nutizie - cura di a pelle tuttu l'annu
Avete una quistione? Chjamateci:86 15902065199

Sicurezza di u sole: Salvate a vostra pelle

Studi anu dimustratu chì l'esposizione eccessiva à u sole pò purtà à macchie bianche è à l'invecchiamentu prematuru di a pelle.U cancru di a pelle hè ancu ligatu à l'esposizione eccessiva à u sole.

A sicurità di u sole ùn hè mai fora di stagione.Fate attenzione à a prutezzione solare sia in estate sia in invernu, soprattuttu in estate.L'arrivu di l'estate significa chì hè ora di picnic, di viaghji in piscina è in spiaggia - è di un piccu di scottature solari.L'esposizione eccessiva à u sole pò dannà u tissutu elasticu di a pelle, pruvucendu a so perdita d'elasticità cù u tempu è rendendu difficiule a so ricuperazione.

L'esposizione eccessiva à u sole pò ancu causà lentiggini di a pelle, una struttura ruvida, macchie bianche, un ingiallimentu di a pelle è macchie scolorite.

A radiazione ultravioletta (UV) invisibile di u sole dannighja a nostra pelle. Ci sò dui tipi di radiazioni UVA è UVB. UVA hè lunghezza d'onda longa è UVB hè lunghezza d'onda bassa. A radiazione UVB pò causà scottature solari. Ma a lunghezza d'onda più longa UVA hè ancu periculosa, postu chì pò penetrà a pelle è dannighjà i tessuti à livelli più profondi.

Per riduce i danni di u sole à a pelle è ritardà l'invecchiamentu, duvemu fà attenzione à a prutezzione solare.

Prima: reducettempu in usunPruvate à evità u sole trà 10 ore è 16 ore durante questi periodi.I raggi ardenti di u sole sò i più forti.

Siconda: Applicate a crema solare, portate un cappellu è portate occhiali di prutezzione solare.

Terzu: Vestitevi cun cura. Portate vestiti chì pruteggenu u vostru corpu. Coprite a più parte pussibule di u vostru corpu s'è vo avete intenzione di esse fora.

In breve, pruvate à minimizà u tempu passatu à u sole, è ancu s'è vo avete da sorte, pigliate misure cumplete di prutezzione solare.


Data di publicazione: 9 di maghju di u 2023