I studii anu dimustratu chì l'esposizione di u sole eccessivu pò purtà à e spots bianchi è l'aggione prematura di a pelle.U cancer di a pelle hè ancu in relazione cù l'esposizione à u sole eccessivu.
A sicurità di u sole ùn hè mai fora di a stagione.Preste attenzione à a prutezzione di u sole in l'estiu è l'invernu, sopratuttu in l'estiu.L'arrivu di l'estiu significa chì hè u tempu per i picnici, viaghji in piscina è a spiaggia - è una spike in u sunburns. L'esposizione eccessiva à u sole pò dannu u tessulu di fibre elasticu di a pelle, chì causa di perde l'elasticità à u tempu è fendu difficile.
Esposizione eccessivu à u sole ancu causà ancu e magre frecilieri, texture grossu, punti bianchi, un tedescu di e pelle, è i parche discolu.
U soli invisibolo Ultraviolet Invisibile (UV) Dannu à a nostra pelle. Ci hè UVA è UVB Dui Radiazione di Gerba. Uva hè longu e lunghezze d'onda è uvb hè tombu d'onda d'onda. A radiazione UVB pò causà u sole. Ma u più longa d'onda uva UVA hè periculosu, cumu si pò penetrà a pelle è u tessulu dannu in i livelli più profondi.
Per riduce u dannu di u sole à a pelle è a ritardu di l'anziana, duvemu pagà l'attinzioni à a prutezzione di u sole.
Prima: REDUCEtime in usun. Pruvate per evità u sole trà 10 ore è 4 ore per durante questi periodi tI raghji ardenti di u sole sò più forti.
Secondu: Applica u soli, porta un cappellu, è portate occhiali di prutezzione di u sole.
Terzu: Vestitu cun cura. Purtà vestiti chì prutegge u vostru corpu. Copre quant'è u vostru corpu pussibule se pensate à esse fora.
In breve, pruvate à minimizzà u tempu passatu in u sole, è ancu s'ellu duvete esce, pigliate e misure di prutezzione di u sole cumplessu.
Tempu di Post: Mai-09-2023