Avete una quistione?Chjamateci:86 15902065199

Epilazione semiconductora

L'epilazione a semiconduttore hè una tecnulugia moderna di depilazione moderna non invasiva.Hè unu di i metudi di depilazione più ideali.A so lunghezza d'onda hè di 810 nanometri, chì hè in a regione infrared vicinu à u spettru.U tessulu adiposu prufondu è subcutaneous agisce nantu à i follicle di i capelli in diverse parti è prufundità, in modu di sguassà efficacemente i capelli in ogni parte è a prufundità di u corpu umanu, è veramente ottene l'effettu una volta per tutte.In cunfrontu cù altri metudi di depilazione, e caratteristiche di l'epilazione à semiconductor sò principalmente riflesse in i seguenti aspetti:

1. Nisuna pigmentazione, a prufundità di penetrazione di ulaser semiconductorhè prufonda, è l'epidermide assorbe pocu energia di u laser, cusì ùn ci sarà micca pigmentazione.

2. Paragunatu cù l'epilazione elettro-acupuncture, hè più veloce, più còmode, menu effetti latu, è più altu in sicurezza.

3. Depilazione permanente.L'epilazione laser à semiconductor pò ottene una depilazione permanente dopu parechji trattamenti.

4. Indolore.

A prima depilazione laser era assai dulurosa, cusì a ghjente era preoccupatu per questu, ma l'epilazione laser semiconductor hà risoltu perfettamente sta preoccupazione.Tuttu u prucessu di a depilazione hè stata indolore è veramente ottenuta una volta per tutte.Cura post-trattamentu di epilazione semiconductora:

1. U rossu è u gonfiore pò accade dopu à u trattamentu, è u ghjacciu appropritatu pò esse appiicatu per eliminà u rossu è gonfiore;

2. Dopu à u trattamentu, avete bisognu à attentu à a prutezzione di u sole, ùn appare micca in u sole direttu, è esce in a matina è a sera;

3 .L'effettu di una depilazione semiconductora pò esse micca assai efficace.Dopu à u trattamentu, avete bisognu di cumunicà attivamente è coordenate cù u duttore, è seguità u trattamentu in tempu secondu i cunsiglii di u duttore;

4. Dopu à u trattamentu, pudete aduprà acqua calda per pulisce a zona di trattamentu.

5. Dopu à u trattamentu, avete bisognu di attentu à a dieta, ùn manghja micca piccanti, ùn beie nè fume.


Tempu di Postu: Set-08-2022