Avete una quistione?Chjamateci:86 15902065199

Eliminazione di rughe in radiofrequenza

QQ截图20210901164251

A rimozione di arrughe radiofrequenza hè un metudu di trattamentu non invasivu.Sintesi per ottene l'effettu di a rimozione di arrughe Lido.

U trattamentu di a freccia di radiofrequenza hè principalmente di cunducerà l'energia di radiofrequenza in a pelle profonda dopu avè cuntattatu a pelle cù una sonda.Questa azione di riscaldamentu prufonda è equilibrata pò prumove a stretta immediata di a struttura di a pelle è di u tessulu subcutaneous, risultatu in un effettu di rimozione immediata di arrughe.A dermis di a pelle hè riscaldata è à u stessu tempu stimula a regenerazione di u collagene, perchè l'elasticità di a pelle hè gradualmente restituita à a so bellezza, ottenendu u scopu à longu andà di riduzzione di arrughe di a pelle.

A rimozione di rughe in radiofrequenza chì hè 8 volte più efficace di l'elevazione di l'onda elettrica, penetra in vergeture, riparà u collagene rottu, è ottene l'effettu di caccià i smagliature è stringhje a pelle.Localizà precisamente a capa di grassu sottucutanea, stringe e cellule di grassu è riduce i pori.Prumove a riurganizazione di u collagene.A pelle di dissoluzione di grassu è rassicurante pò fà duie cose cù una sola petra.Finu à 6 milioni di volte di onde elettromagnetiche d'alta frequenza, localizza accuratamente a derma è l'epidermisa, stimulanu a proliferazione di collagene rottu è atroficu, è mantenenu per almenu 5 anni.Unipolari unipolari, bipolari, etc. A sonda s'accupa pienamente di l'epidermisa è a dermis di a pelle, cura di ogni parte di u corpu.

Indicazioni
1. Linee faciale statiche: età, fumà, spremitura mentre dorme, è a trazione gravitazionale pruvucarà u collagene è e fibre elastiche in a derma per diminuite, causannu sagging di a pelle è arrughe nantu à a faccia.
2. Forma di labbra invechjate: e labbra si sminuzzanu cù l'anziane, i rughe appariscenu, è i cantoni di a bocca scenderanu per via di l'anziane.
3. Aging a forma di a faccia: Aging pruvucarà cambiamenti in a distribuzione di tissuti subcutaneous.I tempii, i guanciali, l'occhi è i labbre saranu affundati, da i dui lati di u mento è di i piegamenti nasolabiali, è i sacchetti di l'occhi pareranu redundant è droop.
4. Linee dinamiche: Un terzu di e arrughe nantu à a faccia sò spessu urigginati da u muvimentu di i musculi, ma per un longu periodu di tempu, pruvucarà denti statichi profondi.

DY-MRF3

6.78MHz Monopolar RF stringente di a pelle DY-MRF


Tempu di post: 01-09-2021