Avete una quistione?Chjamateci:86 15902065199

Cumu tratta u laser i prublemi di a pelle?

Cumu tratta u laser i prublemi di a pelle?

Laser hè un tipu di luce, a so lunghezza d'onda hè longa o corta, è hè chjamatu laser.Cum'è a stessa cosa, ci sò longu è cortu, grossu è magre.U nostru tissutu di a pelle pò assorbe diverse lunghezze d'onda di luce laser cù effetti diffirenti.

 

Chì tippu di prublemi di a pelle sò adattati per u trattamentu laser?

Eliminate u neru

L'ughjetti per l'innegrimentu include freckles, sunburns, spots d'età superficiali, moles flat è superficiali, etc. Ancu se i lasers ponu sguassà i punti neri, parechji trattamenti sò necessarii, è u numeru di volte dipende da u culore è a prufundità di i spots è moles.

Nota: L'area, a prufundità è a pusizione di a mole deve esse evaluata da un duttore prufessiunale per vede s'ellu hè adattatu per u trattamentu laser, etc. Per moles grossi è grossi, a rimozione chirurgica hè cunsigliatu.Moles neri situati nantu à i labbra, palme è sole di i pedi ùn sò micca cunsigliatu per a rimozione laser, postu chì u risicu di malignità hè altu.

Elimina tatuaggi è sopracciglia

U laser Q-Switched Nd:YAG furnisce luce di lunghezze d'onda specifiche in energia di punta assai altaimpulsi chì sò assorbiti da u pigmentu in u tatuu è risultatu in una onda di scossa acustica.L'onda di scossa sfracicà e particelle di pigmentu, liberandoli da a so incapsulazione è rompenduli in frammenti abbastanza chjuchi per esse eliminati da u corpu.Queste particelle minuscule sò allora eliminate da u corpu.

Eliminate cicatrice

I laser fraccionari ponu aiutà à caccià cicatrici è pimples.In generale, ci vole più di un mesi di trattamentu per vede risultati evidenti, è ancu trattamenti multiplici.

caccià u sangue rossu

Telangiectasias superficiali di a pelle, chì ponu esse effittivamenti eliminati da u laser.In ogni casu, l'effettu terapèuticu hè affettatu da a prufundità di i vini sanguini, è l'emangioma prufonda ùn pò micca esse eliminata completamente.

depilazione

I capelli passanu per trè fasi: anagen, regressione è telogen.I laser ponu solu distrughjenu a maiò parte di i follicle di capelli in crescita è una parte assai chjuca di i follicle degenerativi, cusì ogni trattamentu pò solu sguassà 20% à 30% di i capelli.In generale, i capelli di l'ascella, i capelli di a gamba è l'area di u bikini anu da esse trattatu da 4 à 5 volte, mentre chì i capelli di labbra pò esse bisognu di più di 8 trattamenti.

 

Cumu a luce pulsata tratta i prublemi di a pelle?

A luce pulsata, ancu una spezia di luce, hè un lampu d'alta energia cù parechje lunghezze d'onda, chì pò esse capitu cum'è una cumminazione di lasers cumunimenti utilizati.

U cosiddettu rejuvenimentu di fotoni in realtà usa una luce pulsata intensa, cumunimenti cunnisciuta cum'è "fotoni" per migliurà a pigmentazione di a pelle è i prublemi di vaghjime, mentre chì migliurà u lustre è a struttura di a pelle.Tuttu u prucessu di photorejuvenation hè simplice è ligeramente doloroso, è ùn affetta micca a vita normale è u travagliu dopu à u trattamentu.


Tempu di post: May-05-2022