Avete una quistione?Chjamateci:86 15902065199

Freckles è a vostra pelle

Freckles è a vostra pelle

Freckles sò picculi spots marroni chì sò generalmente truvati nantu à a faccia, u collu, u pettu è i braccia.Freckles sò assai cumuni è ùn sò micca una minaccia per a salute.Sò più spessu vistuti in l'estiu, in particulare trà e persone di pelle più ligera è e persone cù capelli chjaru o rossi.

Chì Causa Freckles?

Cause di freckles include genetica è esposizione à u sole.

I Freckles anu bisognu à esse trattatu?

Siccomu i freckles sò quasi sempre innocu, ùn ci hè bisognu di trattà.Cum'è cù parechje cundizioni di a pelle, hè megliu per evità u sole quant'è pussibule, o aduprate un sunscreen di largu spettru cù SPF 30. Questu hè soprattuttu impurtante perchè e persone chì freckle facilmente (per esempiu, persone di pelle più ligera) sò più prubabile di fà. sviluppà cancru di a pelle.

Se sente chì e vostre freckles sò un prublema o ùn ti piace micca a manera di vede, pudete copre cù maquillaje o cunsiderà certi tipi di trattamentu laser, trattamentu di nitrogenu liquidu o peeling chimicu.

Trattamentu laser cum'è ipl èLaser frazionario co2.

L'IPl pò esse usatu per a rimozione di a pigmentazione cumprese freckles, ago spots, sun spots, cafe spots etc.

L'IPL pò fà chì a vostra pelle pare megliu, ma ùn pò micca piantà l'anzianu futuru.Ùn pò ancu aiutà à a cundizione chì hà affettatu a vostra pelle.Pudete piglià trattamentu di seguitu una o duie volte à l'annu per mantene u vostru aspettu.

Alternative à u trattamentu IPL

Queste opzioni ponu ancu trattà e vostre macchie di a pelle, linee fini è rossi.

Microdermabrasion.Questu usa i cristalli chjuchi per pulisce delicatamente a capa superiore di a vostra pelle, chjamata epidermide.

Peelings chimichi.Questu hè simili à una microdermabrasion, salvu chì usa suluzioni chimichi appiicati à a vostra faccia.

Resurfacing laser.Questu elimina a capa esterna dannata di a pelle per prumove a crescita di collagene è e cellule di a pelle novi.I laser usanu solu una lunghezza d'onda di luce in un fasciu cuncentratu.L'IPL, invece, usa impulsi, o lampi, di parechji tipi di luce per trattà parechje prublemi di a pelle.


Tempu di Postu: Aug-11-2022