Avete una quistione?Chjamateci:86 15902065199

Depilazione laser faciale: costu, prucedure, etc.

DY-DL42

L'epilazione laser faciale hè una prucedura medica non invasiva chì usa un fasciu di luce (laser) per sguassà i capelli faciali.
Pò esse realizatu ancu in altre parte di u corpu, cum'è l'ascelle, i gammi o l'area di u bikini, ma nantu à a faccia, hè principarmenti utilizatu intornu à a bocca, u mentonu o e guance.
Una volta, l'epilazione laser funziona megliu per e persone cù i capelli scuri è a pelle chjara, ma avà, grazia à l'avanzati in a tecnulugia laser, hè adattatu per tutti quelli chì volenu caccià i capelli indesiderati.
Questu hè un prucessu assai cumuni.Sicondu i dati di a Società Americana di Chirurgia Plastica Estetica, in 2016, a depilazione laser era unu di i primi 5 prucedure non-cirurgia in i Stati Uniti.
U costu di una depilazione laser hè di solitu trà 200 è 400 dollari americani, pudete bisognu di almenu 4 à 6 volte, circa un mesi di distanza.
Perchè l'epilazione laser hè una cirurgia cusmetica elettiva, ùn serà micca coperta da l'assicuranza, ma duvete esse capace di vultà à u travagliu immediatamente.
U principiu di travagliu di l'epilazione laser hè di mandà a luce in i follicle di u pilu à traversu un laser, chì hè assorbita da u pigmentu o melanina in i capelli - chì hè per quessa chì u megliu per e persone cù capelli scuri in u primu locu.
Quandu a luce hè assorbita da u pigmentu, hè cunvertita in calore, chì dannu veramente i follicle di u pilu.
Dopu chì u laser dannu i follicle di u pilu, i capelli s'evaporanu, è dopu à una volta completa di trattamentu, i capelli cessanu di cresce.
L'epilazione laser pò aiutà à prevene i capelli incarnati è risparmià u tempu di solitu usatu per depilazione o rasatura.
Prima di l'iniziu di a procedura di depilazione laser, a vostra faccia sarà ben pulita è u gel numbing pò esse applicatu à a zona trattata.Puderete occhiali è i vostri capelli ponu esse cuparti.
I praticanti miranu u laser à l'area designata.A maiò parte di i pazienti dicenu chì si sentenu cum'è bande di gomma chì si chjappà nantu à a pelle o u sole.Puderete odore di capelli bruciati.
Perchè l'area faciale hè più chjuca di l'altri parti di u corpu, cum'è u pettu o i gammi, l'epilazione laser faciale hè di solitu assai rapida, qualchì volta ci vole solu 15-20 minuti per compie.
Pudete fà a depilazione laser in ogni parte di u vostru corpu è hè sicura per a maiò parte di a ghjente.In ogni casu, e donne incinte sò cunsigliate di ùn riceve micca ogni tipu di trattamentu laser, cumpresa a depilazione laser.
Effetti serii o cumplicazioni in relazione à a depilazione laser faciale sò rari.L'effetti secundari sò generalmente risolti da sè stessu è ponu include:
In pochi ghjorni dopu a depilazione laser, pudete ripiglià a maiò parte di e vostre attività nurmale, ma avete da evità l'eserciziu è u sole direttu.
Aspettate un pocu di pacienza - pò piglià da 2 à 3 simane per vede differenze significative in a crescita di i capelli, è pò piglià parechje sessioni per vede i risultati sanu.
Quandu si determina se l'epilazione laser hè adattata per voi è u vostru corpu, hè d'utile per fighjà ritratti di persone reali prima è dopu a depilazione laser.
U vostru duttore duverebbe dì in anticipu cumu vulete chì vi preparà per u vostru trattamentu di depilazione laser, ma quì sò qualchi guida generale:
In certi stati, a depilazione laser pò esse realizata solu da i prufessiunali medichi, cumpresi dermatologi, infermieri o assistenti medichi.In altri stati, pudete vede esteticisti ben furmati chì facenu operazioni, ma l'Academia Americana di Dermatologia ricumanda di vede un prufessiunale medico.
I capelli faciali indesiderati pò esse dovutu à cambiamenti hormonali o eredità.Sè vo site disturbatu da i capelli chì crescenu in a vostra faccia, seguite questi ottu cunsiglii ...
L'epilazione laser hè cunsiderata una operazione sicura, ma ùn hè micca completamente senza risicu, secondu ...
A rasatura faciale pò caccià i capelli vellus è i capelli terminali da e guance, mento, labbra superiore è tempii.Capisce i pro è i contra di e donne ...
Cerchi un modu per sguassà permanentemente i capelli faciali o di u corpu?Scupriremu i trattamenti chì ponu aiutà à caccià i capelli nantu à a faccia è e gambe...
L'attrezzatura di depilazione laser per a casa hè un veru laser o un equipamentu di luce pulsata intensa.Discuteremu i vantaghji è i disadvantages di sette prudutti.
Sè vo circate di una liscia di longa durata, a ceretta faciale vale a pena cunsiderà.L'epilazione facciale rimuove rapidamente i capelli è elimina e radici di i capelli ...
Per a maiò parte di e donne, i capelli di mentonu o ancu i capelli di u collu casuale sò normali.I follicle di capelli rispundenu à i cambiamenti in i livelli di testosterone in un modu unicu, purtendu à ...
L'epilazione laser hè un metudu longu per sguassà i capelli indesevuli di a faccia è u corpu.Qualchidunu vederanu risultati permanenti, ancu s'ellu hè più ...
I pinzetti anu un postu in a depilazione, ma ùn deve esse usatu in ogni locu di u corpu.Avemu discututu e zone induve i capelli ùn deve esse tiratu è ...


Tempu di pubblicazione: 15-06-2021