Avete una quistione?Chjamateci:86 15902065199

Depilazione laser diodu

200ac7d385ab09da06f0aacb0dfb8a7e0b

u ghjornu hè quì è u clima hè più caldu.Parechje donne sò disturbati da i capelli nantu à i so corpi, perchè dopu avè vistutu vestiti freschi, certi parti speziale seranu esposti, in particulare i capelli di l'ascella, i capelli di labbra è i capelli di vitellu.U locu hè ancu più imbarazzante per parechje persone.Ma avemu tutti intesu parlà di a tecnulugia di depilazione laser semiconductor più o menu.Tecnulugia di depilazione laser semiconductor hè un metudu di depilazione populari in l'ultimi anni, chì hè stata favurita da parechje donne.Allora chì sò i vantaghji di a tecnulugia di depilazione laser semiconductor?Fighjemu inseme.

I vantaghji didepilazione laser semiconductorcumpetenze:

1. L'effetti secundari sò chjuchi, è i risultati di a depilazione sò stati assai migliurati cumparatu cù a depilazione tradiziunale.

2. L'instrumentu di depilazione laser semiconductor hà una larghezza di impulsu regulable, energia è tempu di irradiazione, chì migliurà a so selettività è ùn pruvucarà micca danni à a pelle à u situ di depilazione.

3. L'epilazione laser di semiconductor hè applicabile à una gamma più larga, ùn hà micca limitazioni nantu à u trattamentu di melanina, è ùn hè micca esigenti nantu à e persone di ogni culore di a pelle.Di sicuru, certi ragiuni esterni per a custituzione propria di u paziente deve esse eliminati.

4. Depilazione permanente.L'epilazione laser à semiconductor pò ghjunghje u scopu di l'epilazione permanente solu dopu parechje volte di diagnosticu è trattamentu.

5. Indolore.A prima depilazione laser era assai dulurosa, cusì a ghjente era preoccupatu per questu, ma l'epilazione laser semiconductor risolve stu prublema per voi, è ùn ci hè bisognu di preoccupassi di u dulore.

L'epilazione laser à semiconductor richiede generalmente 3-5 volte di diagnosi è trattamentu.L'intervallu trà ogni diagnosi è trattamentu hè di 2-3 mesi.U tempu per ogni diagnosi è trattamentu hè in relazione cù a dimensione di l'area di u situ di depilazione.U tempu più cortu hè solu 5 minuti, chì hè assai faciule, convenientu.U diagnosticu è u trattamentu di i risultati di l'epilazione laser semiconductor sò assai altu è ùn affettanu micca u travagliu, u studiu è a vita di u paci.


Tempu di post: Aug-12-2022