CIBE di a 56a Fiera Internaziunale di Bellezza di a Cina (Guangzhou) 2021
Data d'apertura: 2021-03-10
Data di fine: 2021-03-12
Locu: Pazhou Hall, Fiera di Canton
Panoramica di a mostra:
Organizata da Shenzhen Jiamei Exhibition Co., Ltd., CIBE 2021, a 56a Fiera Internaziunale di Bellezza di a Cina (Guangzhou), si terrà in u Padiglione Pazhou di a Fiera di Canton da u 10 à u 12 di marzu di u 2021. Una seria di attività accademiche è cummerciali maravigliose è fori di alta gamma si terranu durante a Fiera Internaziunale di Bellezza di Guangzhou 2021, chì copreranu l'affari wechat, a vendita al dettaglio, e maschere facciali, a grande bellezza medica, i tatuaggi, a cura di i capelli, l'unghie è altri temi, chì hè una piattaforma ideale per i prufessiunali di l'industria per realizà un pianu d'acquistu unicu. Benvenuti à a Fiera Internaziunale di Bellezza di Guangzhou!
Ambitu di a mostra:
Bellezza prufessiunale, salute, capelli, unghie, belle ciglia, tatuaggi è grandi cumpagnie di marca di pezzi di edizione prufessiunale di bellezza medica cum'è mostra, è per allargà l'area di a sezione cosmetica è a scala di l'espositori, u grande segmentu di l'area cosmetica include microimprese elettriche, elettricità transfrontaliera, categuria, cumprese marche d'importazione internaziunale, cosmetici, profumi, strumenti di maquillaje di bellezza, cura persunale, prudutti di prutezzione di lavaggio, furnitura di materie prime, attrezzature, ecc.
A mostra per presentà
Fundata in u 1989, a China International Beauty Expo hè stata urganizata cù successu per 50 anni. Hè una fiera di saloni di bellezza è d'impurtazione è esportazione di cosmetici cù una longa storia in Cina, chì hà prumuvutu l'industria di a bellezza è di i cosmetici in Cina per 29 anni. Cum'è una piattaforma industriale stabilita indipindentamente da u populu cinese, Beauty Fair hè cunnisciuta cum'è a culla di e marche naziunali cinesi. Aiuta parechje marche naziunali da piccule à grande, à fà fronte à a cumpetizione internaziunale, vantaghju per vince. Da u 2016, si terrà trè volte à l'annu, in marzu è settembre à u Padiglione di a Fiera d'Importazione è Esportazione di Guangzhou China, è in maghju à u Centru Naziunale di Cunvenzioni è Esposizioni di Shanghai (Hongqiao). L'area di mostra annuale hè di più di 760.000 metri quadrati, hè diventata una mostra prufessiunale glubale, linea chimica quotidiana, linea prufessiunale, linea di furnitura, tutta a catena industriale copre. A mostra hà attrattu imprese da a maiò parte di e pruvince di Cina, Asia, Europa, America, Oceania è altri paesi è regioni. Inoltre, e scole di furmazione prufessiunale di saloni di bellezza, i media prufessiunali è e camere di cummerciu lucali, l'associazioni veneranu ancu per publicità, China International Beauty Fair hè diventata a piattaforma di scambiu d'infurmazioni più autorevole di l'industria di a bellezza cinese.
A Fiera Internaziunale di Bellezza di a Cina riunisce prudutti è élite famosi, ciò chì ne face una piattaforma ideale per e persone di l'industria per realizà un pianu d'acquistu unicu. Inoltre, durante a mostra si hè tenuta una seria d'attività accademiche è cummerciali è BBS di alta gamma, chì coprenu l'affari wechat, a vendita al dettaglio, e maschere, a bellezza medica, i tatuaggi, a crescita di i capelli, l'unghie, cum'è parechji temi, esperti invitati, élite di l'industria, è participendu à l'industria per sparte * * * nova scienza è tecnulugia, informazioni di mercatu è tendenze, aiutendu l'industria à truvà opportunità cummerciale è à capisce a dinamica di u mercatu.
Data di publicazione: 01-Mar-2021