Avete una dumanda? Dacci una chjama:86 15902065199

CIBE di a 56th China (Guangzhou) International Beauty Expo 2021

CIBE_of_the_56th_China

CIBE di a 56th China (Guangzhou) International Beauty Expo 2021

Data d'apertura: 2021-03-10

Data di fine: 2021-03-12

Locu: Sala Pazhou, Fiera di u Cantone

Panoramica di a Mostra:

Organizzata da Shenzhen Jiamei Exhibition Co., Ltd., CIBE 2021, a 56th China (Guangzhou) International Beauty Expo, si terrà in u Padiglione Pazhou di a Fiera di Cantone da u 10 à u 12 di marzu di u 2021. Una serie di meravigliose attività accademiche è commerciali è fori high-end seranu tenuti durante l'Expo Internazionale di Bellezza di Guangzhou 2021, chì copre l'attività di wechat, vendita al dettaglio, maschera facciale, grande bellezza medica, tatuaggi, cura di i capelli, unghie è altri temi, chì hè una piattaforma ideale per i prufessiunali di l'industria per realizà unu -stopà u pianu di compra. Benvenuti à l'Expo Internaziunale di Bellezza di Guangzhou!

Ambitu di a Mostra:

Bellezza prufessiunale, salute, alzà i capelli, unghie, belle ciglia, tatuaggi, è grandi cumpagnie di marca di edizione prufessiunale di bellezza medica prufessiunale cum'è mostra, è per allargà a zona di a sezzione cusmetica è a scala di i espositori, u grande segmentu di a zona cusmetica include micro attività elettrica, elettricità transfrontaliera, categuria, cumprese marche d'importazione internaziunale, cusmetichi, prufumi, arnesi di trucco di bellezza, cura persunale, prudutti di prutezzione di u lavu, fornimentu di materie prime, attrezzature, etc.

A mostra da presentà

Fundata in u 1989, China International Beauty Expo hè stata riesciuta dapoi 50 anni. Hè un salone di bellezza è una fiera di impurtazione è espurtazione di cusmetichi cù una longa storia in Cina, chì hà prumuvutu l'industria di bellezza è cusmetichi in Cina dapoi 29 anni. Cum'è una piattaforma industriale stabilita in modu indipendente da i cinesi, Beauty Fair hè cunnisciuta cum'è a culla di e marche naziunali chinesi. Aiutate parechje marche naziunali da chjucu à grande, per trattà a cumpetizione internaziunale, vantaghju per vince. Da u 2016, si tenerà trè volte à l'annu, di marzu è di settembre à u Pavilion di Fiera di Importazione è Esportazione di Guangzhou in Cina, è di maghju à u Cunvenzione Naziunale di Shanghai è u Centru di Esibizioni (Hongqiao). A zona di mostra annuale hè più di 760.000 metri quadrati, hè diventata una mostra prufessiunale glubale, linea chimica quotidiana, linea prufessiunale, linea di fornitura, tutta a catena industriale copre. A mostra hà attiratu imprese da a maiò parte di e province di Cina, Asia, Europa, America, Oceania è altri paesi è regioni. Inoltre, scole di furmazione prufessiunale di salone di bellezza, media prufessiunali è camere di cumerciu lucali, associazioni veneranu ancu à publicità, a Fiera Internazionale di Bellezza di a Cina hè diventata a piattaforma di scambio di informazioni a più autoritaria di l'industria di a bellezza di a Cina.

A Fiera Internazionale di Bellezza di a Cina riunisce prudutti è elite famosi, chì ne facenu una piattaforma ideale per e persone di l'industria per realizà un pianu di compra unipochi. Inoltre, durante a mostra hà tenutu una serie di attività sia accademiche è cummerciali è BBS high-end, chì coprenu wechat business, vendita al dettaglio, maschere, bellezza medica, tatuaggi, alzà i capelli, unghie, cume temi multipli, esperti invitati, elite industriale, è participendu à l'industria per sparte * * * nova scienza è tecnulugia, informazioni di mercatu è di tendenza, aiutendu l'industria à truvà opportunità di cummerciale è capisce a dinamica di u mercatu.


Tempu di posta: Mar-01-2021