Avete una quistione?Chjamateci:86 15902065199

Roller di cavitazione di vacuum cellulite slimming massaggio profondu corpu di forma macchina di bellezza

Roller di cavitazione di vacuum cellulite slimming massaggio profondu corpu di forma macchina di bellezza
6c2b5f4b-0197-4da6-b1ac-40c1e8b148c8
Vantaghji è funzioni
1. Reduce a pelle di buccia d'aranciu
L'oscillazione di e sferie separa i celluli di grassu chì sò i culpiti di u tissutu fibru chì crea a pelle di "buccia d'aranciu".Ci vole solu uni pochi di sessioni per riduce i difetti cusmetichi.

2. Gambe più ligere
A rotazione di l'endoscopiu libera l'excedente di fluidu da a cellulite è prumove u drenaje à e articuli linfatiche è glandula.

3. Azzione nantu à a microcirculazione
L'oscillazione meccanica provoca l'effettu di a vasoconstriction è a vasodilatazione, cusì migliurà a circulazione di sangue in a zona trattata.

4. Tonificazione musculare
L'estimulazione di a vibrazione agisce nantu à a neuromodulazione, chì ottimisimu u tonu musculu in a zona di trattamentu.Questa stimulazione hè realizata nantu à i musculi per un tempu propiu, perchè u tonu musculu in a zona di trattamentu pò esse migliuratu.

Vantaghji di a rotazione 3D.

1. A rotazione di 360 gradi hè l'ultima tecnulugia di trattamentu chì pò stringhje in modu efficace a pelle sagging, riduce e rughe, migliurà l'elasticità di a pelle è imbianca u tonu di a pelle.
Rughe, migliurà l'elasticità di a pelle è illuminate u tonu di a pelle.

2. A rotazione di 360 gradi furnisce una terapia di massaggi unica cù una funzione di testa rotativa automatica chì maximizeghja a penetrazione di l'energia RF in u trattamentu.
A penetrazione di l'energia RF in a terapia.

3. Massaggio intelligente cumminatu cù a rotazione di manicu per più cunfortu

4. A sonda RF rotating hà a funzione di massaggio è eliminazione di grassu, chì ponu megliu prumove a dissoluzione di grassu è a furmazione di u corpu.


Tempu di Postu: Mar-07-2023