Avete una quistione?Chjamateci:86 15902065199

laser facial di carbone

Hè principarmenti utilizatu per e persone cù a pelle grassa, l'acne è i pori dilatati o ostruiti.Sè cuminciate à vede danni di u sole à a vostra pelle, stu trattamentu hè ancu benefica.

A pelle di carbone laser ùn hè micca per tutti.In questu articulu, discuteremu i benefici è l'efficacezza di sta prucedura in modu chì pudete stabilisce megliu se stu trattamentu hè adattatu per voi.
I peelings chimichi ponu ancu trattà sti cundizioni di a pelle, ma quì sò alcune di e differenzi principali trà i dui:
In generale, pudete aspittà di pagà circa US $ 400 per ogni strisciamentu di carbone laser.Perchè i pelle di carbone laser sò cirurgia cusmetica, ùn sò generalmente micca cuparti da l'assicuranza.
U vostru costu dependerà principalmente di l'esperienza di u duttore o di l'estetista licenziata chì sceglite per fà a prucedura, è ancu di a vostra situazione geografica è l'accessu à i fornituri.
Prima di compie sta prucedura, assicuratevi di fà una appuntamentu per discutiri sta prucedura cù u vostru duttore o un cosmetologu licenziatu.
U vostru fornitore vi ricumanderà di cessà di utilizà retinol circa una settimana prima di spogliare di carbone laser.Duranti stu pirìudu, vi tocca dinù aduprà sunscreen ogni ghjornu.
L'elevazione laser di carbone hè un prucessu multiparte chì dura circa 30 minuti da u principiu à a fine.Per quessa, hè qualchì volta chjamatu lunchtime peel.
Se a vostra pelle hè sensibile, pudete sentu un ligeru rossu o rossu di a vostra pelle.Questu di solitu dura una ora o menu.
A pelle di carbone laser hè di solitu assai efficace per migliurà l'aspettu di a pelle grassa è i pori dilatati.Sì avete l'acne severu o cicatrici di l'acne, pudete bisognu di parechje trattamenti per vede l'effettu sanu.Dopu à unu o più trattamenti, e linee fini è arrughe anu ancu esse ridutta significativamente.
In un studiu di casu, una ghjovana donna cù pustuli severi è acne cisticu hà ricevutu sei trattamenti di peeling à duie settimane di distanza.
Un miglioramentu significativu hè statu vistu da u quartu trattamentu.Dopu à u sestu trattamentu, a so acne hè stata ridutta da 90%.In u seguitu dui mesi dopu, sti risultati duraturi eranu sempre evidenti.
Cum'è i peeling chimichi, i peelings di carbone laser ùn furnisceranu micca risultati permanenti.Pudete bisognu di trattamentu cuntinuu per mantene i benefici di ogni trattamentu.A pelle di carbone pò esse ripetuta ogni dui o trè simani.Questu tempu permette a regenerazione di collagene adattatu trà i trattamenti.
A pelle di tutti hè diversa.Prima di principià à cugliera i benefizii sanu, cunsultate u vostru duttore o cosmetologu licenziatu per sapè quanti trattamenti avete bisognu.
Eccettu per u ligeru rossu è u tingling di a pelle, ùn deve esse micca effetti latu dopu à peeling di carbone laser.
Hè assai impurtante chì sta prucedura hè cumpletata da prufessiunali sperimentati è licenziati.Questu aiuterà à assicurà a sicurità di a vostra pelle è l'ochji è furnisce i migliori risultati.
A pelle di carbone laser pò rinfriscà è migliurà l'aspettu di a pelle.Hè più adattatu per e persone cù a pelle grassa, i pori dilatati è l'acne.E persone cù arrughe minori è foto-invechjamentu ponu ancu prufittà di stu trattamentu.
A pelle di carbone laser hè indolore è ùn hà micca bisognu di tempu di ricuperazione.Eccettu per l'emissione infrared ligera è pruvisoria, ùn sò micca signalati effetti secundari.
U trattamentu laser pò aiutà à riduce l'apparizione di cicatrici di l'acne.Ci sò parechji tipi di trattamenti laser chì sò più adattati per diverse ...

c302


Tempu di post: 16-lugliu-2021