Avete una quistione?Chjamateci:86 15902065199

Laser frazionario di diossidu di carbonu per prevene è trattà e cicatrici

U laser fraccionale ùn hè micca un novu strumentu laser, ma un modu di travagliu di laser
U laser lattice ùn hè micca un novu strumentu laser, ma un modu di travagliu di u laser.Sempre chì u diamitru di u fasciu laser (spot) hè menu di 500um, è u fasciu laser hè dispostu regularmente in una forma di lattice, u modu di travagliu laser in questu tempu hè un laser fraccionatu.

U principiu di u trattamentu laser fraccionariu hè sempre u principiu di l'azzione fototermale selettiva, chì hè chjamatu u principiu di l'azzione fototermica fraccionaria: u metudu tradiziunale d'azzione di ablazione laser à grande scala hè adattatu per chì u diametru di u fasciu laser (spot) hè menu di menu. 500um, è u laser fasciu Regularly disposti in un lattice, ogni puntu ghjoca un effettu photothermal, è ci sò cellule nurmali di a pelle trà i punti, chì ghjucà u rolu di riparà tissutu è remodeling.

Laser frazionario di diossidu di carbonu per trattà e cicatrici

A lunghezza d'onda di u laser hè strettamente ligata à u so effettu.Ulaser CO2pò furnisce a "migliore" lunghezza d'onda.U laser fraccionale CO2 pò causà danni cicatrici limitati è cuntrullabili, sguassate una parte di u cicatrice, dannu è inibisce i vini sanguini in u cicatrice, è induce fibroblasti.L'apoptosi, prumove a rigenerazione è a ricustruzzione di fibre di collagene, a so energia piccu hè grande, a zona di danni laterali indotta da u calore hè chjuca, u tessulu vaporizatu hè precisu, u dannu à u tessulu circundante hè ligeru, è a ferita laser pò esse guarita in. 3-5 ghjorni, risultatu in hyperpigmentation o hypopigmentation è altre cumplicazioni Hè menu prubabile di esse diagnosticatu cù a malatia, è migliurà i disadvantages di grandi reazzioni avversi (cicatrice, eritema, longu tempu di ricuperazione, etc.) è effettu curative insignificante sottu u Modu non-fractional laser, chì mostra chì l'effettu curative di u trattamentu laser di cicatrici hè significativamente migliuratu, è u risicu di infizzione hè bassu.U vantaghju di u trattamentu postoperativu faciule, chì mostra u prucessu di ricuperazione da "cicatrice → pelle".

Laser fractional hà megghiu sicurezza immediata è-longu termine è efficacità cà ablative Er laser, laser non-ablative è peeling chimica, tantu diossidu di carbonu laser fraccionari hè assai cunzidiratu di trattamentu cicatrice.

Attualmente, l'indicazioni per u trattamentu laser fraccionale di diossidu di carbonu di cicatrici sò significativamente allargate cumparatu cù i metudi tradiziunali.
U primu trattamentu laser CO2 di cicatrici hè principalmente adattatu per cicatrici mature superficiali.Attualmente, l'indicazioni per u trattamentu di cicatrici cù laser fractional di diossidu di carbonu sò: ① Trattamentu di cicatrici superficiali formate, cicatrici ipertrofiche è cicatrici di contracture leve.②U prucessu di guariscenza di e ferite è l'applicazione precoce dopu a guariscenza ponu cambià u prucessu fisiulogicu di a guarigione di ferite è impedisce a cicatrizazione di a ferita.③Infezzione da cicatrice, ulcera è ferita ulcera cronica, ferita da brucia residuale.

U trattamentu laser fraccionale di diossidu di carbonu di cicatrici deve esse trattatu una volta ogni 3 mesi o più
U trattamentu laser fraccionale di diossidu di carbonu di cicatrici deve esse realizatu una volta ogni 3 mesi o più.U principiu hè: dopu à u trattamentu laser CO2 fraccionale, ci vole un certu tempu per a ferita per guarisce è riparà.In u 3u mesi dopu à u trattamentu, a struttura di u tissutu di ferita dopu u trattamentu hà tornatu à un statu vicinu à u tissutu normale.Clinicamente, si pò vede chì l'apparenza di a superficia di a ferita hè stabile, senza rossu è decolorazione.À questu tempu, hè megliu decide di novu secondu a ricuperazione di a superficia di a ferita.paràmetri di trattamentu per ottene risultati megliu.Certi studiosi rializanu u trattamentu à intervalli di 1-2 mesi.Da a perspettiva di a guariscenza di ferita, ùn ci hè micca prublema in a cicatrisazione di ferita, ma in quantu à l'stabilità di a ricuperazione di ferita è a fattibilità di determinà i paràmetri di re-trattamentu, ùn hè micca bonu cum'è l'intervallu 3. Hè megliu trattà. una volta à u mese.In fatti, u prucessu di riparà ferita è rimudificazione di tissuti dura più longu, è hè megliu di ritruvà à un intervallu di più di 3 mesi.

L'efficacità di u trattamentu laser fraccionale di diossidu di carbonu di cicatrici hè affettata da parechji fatturi
L'efficacità di u trattamentu laser di diossidu di carbonu per i cicatrici hè certa, ma a so efficacità hè affettata da parechji fatturi, è certi casi di trattamentu insatisfactori ponu accade, purtendu certi medichi è certi pazienti à dubbità a so efficacità.

①L'effettu di u trattamentu laser nantu à e cicatrici dipende da dui aspetti: da una banda, a tecnulugia di trattamentu di u duttore è l'adopzione di un pianu di trattamentu raghjone;da l 'altra banda, hè a capacità di riparà persunale di u paziente cicatrice.

② Durante u prucessu di trattamentu, una cumminazione di più laser deve esse sceltu secondu l'aspettu di a cicatrice, o u listessu laser deve esse cambiatu à u capu di trattamentu è i paràmetri di trattamentu adattati cum'è necessariu.

③U trattamentu di a superficia di a ferita dopu u trattamentu laser deve esse rinfurzatu, cum'è l'applicazione di rutina di unguentu antibioticu per l'ochju è u tubu di fattore di crescita per prevene l'infezzione è prumove a guariscenza di ferite.

④Hè sempre necessariu di sceglie un pianu di trattamentu persunalizatu secondu a cundizione di cicatrice, è combina a chirurgia, a terapia di compressione elastica, a radioterapia, l'iniezione intra-cicatrice di ormoni steroidi, i prudutti di gel di silicone è l'usu esternu di droghe per migliurà l'effettu curativu, è implementà. prevenzione è trattamentu di cicatrice dinamica cumpleta.tratta.

I metudi per migliurà l'effettu curativu di u trattamentu laser fraccionale di carbon dioxide di cicatrici
E caratteristiche morfologiche di i cicatrici sò diverse, è i metudi di trattamentu adattati devenu esse sceltu secondu e caratteristiche di cicatrici.

①U modu laser frazionariu superficiale hè adupratu per cicatrici relativamente piatte, è u modu laser frazionariu più profondu hè adupratu per cicatrici leggermente affondate.

②Scars chì sporgenu ligeramente nantu à a superficia di a pelle o a pelle rialzata intornu à e fossa deve esse cumminata cù u modu hyperpulse è u modu di lattice.

③ Per e cicatrici ovviamente elevate, a tecnulugia laser fraccionaria artificiale hè aduprata, è a prufundità di penetrazione laser deve esse coherente cù u grossu di a cicatrice.

④Scars chì sò ovviamente affundate o elevate, è cicatrici cù deformità di contractura deve esse riformulate o diluita da l'escissione chirurgica prima, è poi trattate cù laser fraccionari dopu a cirurgia.

⑤L'iniezione intra-cicatrice o l'applicazione esterna di triamcinolone acetonide o Deprosone (terapia di droga d'introduzione di laser) deve esse aghjuntu à u stessu tempu di trattamentu laser per cicatrici ovviamente risuscitate o siti cicatrici.

⑥ A prevenzione precoce di l'iperplasia cicatrice pò esse cumminata cù PDL, 560 nmOPT, 570 nmOPT, 590 nmOPT, ecc.Cumminatu cù trattamenti cumpleti, cum'è droghe chì prumove a guariscenza, terapia di compressione elastica, radioterapia di u corpu, prudutti di gel di silicone è l'usu esternu di droghe, u trattamentu dinamicu cumpletu per a prevenzione è u trattamentu di cicatrici hè implementatu per migliurà l'effettu curativu.

U laser fractionale di diossidu di carbonu hà un effettu curativu notevuli nantu à e cicatrici, è prumove a trasfurmazioni di a pelle cicatrizata à a pelle normale cù menu cumplicazioni.
U trattamentu laser di diossidu di carbonu di cicatrici pò migliurà significativamente i sintomi è i segni di cicatrici, è migliurà significativamente l'apparenza di cicatrici.In circustanze normale, l'attività di a cicatrice pò esse migliurata in uni pochi d'ora dopu à u trattamentu, a sensazione di prucedimentu di a cicatrice pò esse migliurata in pochi ghjorni, è u culore è a struttura di a cicatrice pò esse migliurata dopu à 1-2 mesi.Dopu à trattamenti ripetuti, si spetta di vultà à a peddi nurmale o Vicinu à u statu di a pelle nurmale, trattamentu precoce, l'effettu hè megliu.

I cumplicazioni principali di u laser fraccionale di diossidu di carbonu in a prevenzione è u trattamentu di e cicatrici includenu eritema à breve termine, infezzione, iperpigmentazione, ipopigmentazione, prurito di a pelle locale è necrosi di a pelle.

In generale, u laser fraccionale di diossidu di carbonu hè sicuru è efficace in a prevenzione è u trattamentu di cicatrici, cù cumplicazioni menu o più ligere.


Tempu di post: Apr-20-2022