Avete una quistione?Chjamateci:86 15902065199

Rullo di vacuum per modellar u corpu per u sistema di faccia è corpu

Novumacchina di forma di corpu adopta a tecnulugia di "Stimolazione meccanica di pressione negativa tridimensionale", chì hè una terapia di massaggio di pressione negativa di vacuum non invasiva.U principiu hè chì à traversu u rullu elettricu bidirezionale cumminatu cù a pressione negativa di u vacuum di u dispusitivu di a testa di l'infermiera, è u flap elettricu cumminatu cù a pressione negativa di vacuum di u dispusitivu di a testa di l'infermiera, u tissutu di a pelle per eseguisce rotulamentu, aspirazione, impastu, clamping, bouncing. è altri esercizii aerobichi meccanichi, u tissutu di a pelle ripetuta massaggio ritmu prufonda è stimulazione meccanica.Stimula ancu l'attività di i fibroblasti, prumove a proliferazione di collagene, elastina è l'acidu ialuronicu, rende a pelle sana, piena è elastica di u corpu tutale, riduce e linee di buccia d'aranciu, arrughe è migliurà a distribuzione di a capa di grassu, restaurà a salute è a vitalità. di u tessulu di a pelle, è forma un corpu più slimmer, più contorted è a pelle ghjovana.

https://www.danyelaser.com/lpg-vacuum-slimming-massager-machine-dy-v04-product/

Vantaghji

1. U manicu di u corpu hè furnutu cù una schermu tattile 2,8-inch, chì hè più faciule per cuntrullà è aghjustà.

2. Nisun bisognu di massaggi laborious beautician, funziunamentu sèmplice hè sicuru.

3. A cunversione di frequenza attrazione di pressione negativa: a pruprietà fisica pura ùn hà micca danni à a pelle, u megliu effettu hè u più prufonda.

4. Roller di putenza bidirezzione: a superficia di cuntattu hè più larga, l'area di funzione hè più grande, a prufundità di a funzione hè più profonda.

5. Collet esclusivu persunale: effettu tridimensionale prufonda, prufundità di stimulazione di velocità infinitamente variabile intelligente hè diversa.

6. Roba di forma speciale: duppià l'effettu di sculture di pezzi, rinfurzà u cunfortu, è pigliate in contu a privacy persunale è a salute.

Funzioni

Bellezza facciale è anti-età:Per mezu di u capu di operazione faciale, pò rivitalizza i fibroblasti umani per generà collagene, fibre elastiche, àcitu ialuronicu è altre sustanzi, è restaurà a vitalità di a pelle;

Pò risolve a pelle faciale giallastra opaca, u contornu ùn hè micca chjaru, mancanza d'elasticità, pelle slack, rughe, doppia mento, è depressione faciale.

Formazione di u corpu slim: Per a descomposizione di l'adipocytes, ma ancu per mezu di a mubilizazione di i receptori α2 è β per suppressione, decompose lipids, in energia musculare, riduce u voluminu di grassu, per rinfurzà a pelle, effettu di forma.Pò risolve l'accumulazione di cellulite, l'obesità di u corpu, u tessulu di a pelle aranciu, l'edema di l'umidità è etc.

Terapia fisica:Rivitalizza e cellule endoteliali, espulse l'acqua eccessiva è sustanzi dannusu da u corpu, è rejuvenate u corpu, luntanu da ferite è musculi musculi causati da certi sporti o altri motivi;

Pò risolve u dolore miofasciale, l'inflamazioni di a tensione musculare, l'inflamazioni traumatiche è l'inflamazioni, a tensione musculare, a fibrosi di i tessuti musculari, l'accumulazione di l'acidu latticu in l'acidu musculare è altri stati sub-salute.


Tempu di post: 25-mar-2024