Avete una quistione?Chjamateci:86 15902065199

Cosa hè u trusculpt è coolsculpt?

trusculpt id

Trusculpt

Trusculpt idusa a tecnulugia di a radiofrequenza per furnisce l'energia à e cellule di grassu, scaldenduli è eventualmente pruvucannu à marchjà è metabolise fora di u corpu, vale à dì riducendu u numeru di cellule di grassu per riduce u grassu.A nova generazione di e duie tecnulugia pò maximizà u calore da a radiofrequenza à u grassu subcutaneous profondu è cusì eliminà permanentemente u 24% di e cellule di grassu, riducendu efficacemente u pesu senza rimbalzare.

 

Hè ancu una freccia radio in una sola fase.Mantenendu una prufundità abbastanza, una temperatura sufficiente è un tempu di trattamentu abbastanza, l'effettu di a lipolisi è a stretta di a pelle hè ottenuta, è u principiu di l'azzione hè relativamente gentile.

 

Coolsculpting

Coolsculpting, cunnisciuta cum'è Cryolipolysis, usa a pressione negativa è a bassa temperatura monitorata continuamente per congelate è cristalizà e cellule di grassu normale, chì sò gradualmente eliminate da u corpu à traversu u metabolismu di u corpu.In un trattamentu, 25% di grassu hè ridutta in modu efficace.

Hà ancu u benefiziu aghjuntu di riduce u nùmeru di cellule di grassu mentre riduce simultaneamente a dimensione di e cellule di grassu sopravviventi, facenu più faciule per perdiri pesu.

 

TraminduiTrusculpt idè Coolsculpting sò pensati per vede cambiamenti dopu un trattamentu.Certi clienti chì vulianu ottene risultati megliu pò avè bisognu à avè da 2 à 4sessioni di trattamentu.

 

Aumentendu a temperatura di a riduzzione di grassu, i trattamenti di scultura è di riduzzione di grassu ponu esse realizati in spazii chjuchi cù qualchì effettu di rinfurzà a pelle.

Coolsculpting reduce u nùmeru di cellule di grassu abbassendu a temperatura è à u stessu tempu hè capaci di riduce u voluminu di cellule di grassu sopravviventi.


Tempu di Post: 15-May-2023