L'entusiasmu in bellezza oghje hè tuttu intornu à a terapia cù luce LED. Chì ghjè a terapia cù luce LED?
A fototerapia hè generalmente divisa in duie categurie: a terapia fisica chì utilizza e proprietà fototermali di a luce, è a terapia psicologica chì utilizza l'effetti neurohormonali di a luce nantu à l'organismi.
L'industria di a bellezza usa l'irradiazione di luce rossa è blu per rimuovere e cicatrici di l'acne, chì utilizza ancu e cellule per assorbe è cunvertisce a luce rossa è blu; A terapia faciale cù luce led per u ringiovanimentu fotonicu utilizza ancu l'assorbimentu di a luce da u tissutu cutaneu, pruvucendu a rumpitura è a decomposizione di i gruppi di pigmenti è di e cellule di pigmenti, mentre prumove a proliferazione di u collagene, ottenendu cusì l'ubbiettivu di a rimozione è di u sbiancamentu di e lentiggini; Ancu s'è questi sò attualmente cuntruversi, sò stati ricunnisciuti da a pupulazione è l'istituzioni currispondenti perchè ponu esse verificati.
A fototerapia dipende da parametri spettrali specifici, è l'usu di diversi segmenti spettrali hà diverse applicazioni mediche.
E terapie cumunemente aduprate in terapia includenu a luce rossa, a luce blu è a terapia cù luce blu viola, ognuna cù indicazioni diverse.
A terapia cù luce rossa hè adatta per l'inflammazione di i tessuti molli, a guarigione ritardata di e ferite, ecc.; A luce blu hè adatta per eczema acutu, eruzione cutanea acuta, herpes zoster, nevralgia, ecc.; A luce blu viola hè adatta per l'itterizia nucleare neonatale.
Perchè e maschere di bellezza di fototerapia LED ponu purtà tali benefici? A fonte principale di u mare hè u so usu di diversi parametri ottici, cumprese diverse lunghezze d'onda, energia, tempu di radiazione, ecc., chì sò scientificamente cuntrullati. Benintesa, più perle di luce ci sò, megliu hè l'effettu naturale.
In solu 10 minuti, trè volte à settimana, pudete riduce e linee fini è e rughe, prumove a produzzione di collagene, inverte a pigmentazione, u rossore è i danni di u sole, è migliurà l'assorbimentu di u produttu, migliorandu cusì l'efficacità di i prudutti di cura di a pelle.
Luce rossa: (633 nm) è luce vicinu à l'infrarossu (830 nm). Studi clinichi anu dimustratu chì queste lunghezze d'onda ponu riduce e linee fini è e rughe, stimulà a produzzione di collagene è elasticità. Questi benefici aiutanu a pelle à assorbe i prudutti lucali di cura di a pelle in modu più efficace è aiutanu à ricustruisce i danni causati da u prucessu di invecchiamento.
A terapia faciale cù luce blu (465n) hà dimustratu diversi benefici in studii clinichi. Tratta efficacemente l'acne uccidendu i batteri chì a causanu è regulendu a secrezione di sebu. A luce blu hà ancu effetti antiinflamatori, prumove a guarigione di e ferite è aiuta à a rigenerazione generale di a pelle.
Data di publicazione: 17 di lugliu di u 2024