L'usu di u laser in l'assistenza medica
In u 1960, u fisicu americanu Maiman hà fattu u primu laser rubinu cù radiazioni d'eccitazione laser. Basatu annantu à u rapidu sviluppu di i laser medichi, a tecnulugia laser hè largamente aduprata in a scuperta è u trattamentu di u cancru, è in a chirurgia laringea è in a sutura di vasi sanguigni, nervi, tendini è pelle, trattendu parechje malatie cum'è l'arteriosclerosi, l'embolia vasculare è a dermatologia.
Ci hè un trattamentu in trè punti in u trattamentu ospedaliere. A dichjarazione infermieristica in sette punti hè una misura vitale per l'ospedali in tuttu u prucessu di riabilitazione di u trattamentu. L'istrumentu di terapia laser hè un strumentu indispensabile in u travagliu infermieristicu.
U rolu di u strumentu di terapia laser
A caratteristica particulare di u laser nant'à u corpu umanu hè ch'ellu hà una certa penetrazione è un forte effettu di calore nant'à a pelle umana è u tissutu sottutanea. Quandu u laser irradia u corpu umanu, pò accelerà a circulazione di u sangue, aumentà u metabolismu, riduce u dolore, aumentà u rilassamentu musculare è pruduce effetti di massaggio. U laser hè principalmente per trattà e malatie perchè pò mobilizà a resistenza di u corpu umanu à e malatie à diversi livelli.
Da un puntu di vista fisiologicu, l'effettu di a temperatura di a pelle umana è di u tissutu sottutanea ottiene l'effettu di a temperatura, è tuttu u corpu hè uniforme è cunfortu per u riscaldamentu. A cunduzione di u meridianu meridianu hà un effettu di moxibustione calda, in modu da attivà u qi è prumove a circulazione di u sangue, u caldu è u fretu, eliminendu u ventu è l'umidità, è u gonfiore.
Data di publicazione: 21 di settembre di u 2023