U principiu di u trattamentu laser à matrice di punti di diossidu di carbonu di e cicatrici hè di ottene a gassificazione lucale di u tissutu patologicu regiunale di a cicatrice per mezu di una alta densità energetica è metudi specifichi di distribuzione di matrice di punti di u fasciu laser à diossidu di carbonu, prumove u metabolismu di i tessuti lucali, stimulà a rigenerazione è a riurganizazione di e proteine di collagene nurmali, migliurà a pigmentazione lucale è migliurà a circulazione sanguigna di i tessuti lucali. L'effettu cumpletu di ste funzioni pò migliurà gradualmente a cicatrice è ottene gradualmente a riparazione.
CO2 frazziunale U laser pò caccià a cheratina invechjata nantu à a superficia di a pelle per via di l'effettu di raggi laser à alta energia, prumovendu cusì u metabolismu di a pelle. L'effetti luminosi è termichi di u laser à ultra alta energia rendenu u tissutu in a zona di a cicatrice riscaldatu lucale è trasformatu istantaneamente in un statu di vaporizazione. In questu modu, certi tessuti cicatriziali sò rimossi. Dopu à parechji trattamenti laser, a quantità cambia in cambiamenti qualitativi.
Sicondu
CO2 frazziunale U laser pò stimulà i fibroblasti per pruduce novu collagene. Dopu chì u vechju collagene urganizatu hè vaporizatu, hè rimpiazzatu cù collagene più pulitu è novu per prumove a rigenerazione è a riurganizazione di a struttura tissutale lucale. Aiuta à riempie e cicatrici di depressione, è face chì a cicatrice irregulare tende à lisciassi, diventendu gradualmente piatta è dolce.
ancu
CO2 frazziunale laser pò ancu migliurà a circulazione di u sangue in a zona di a cicatrice. L'iperplasia di a cicatrice à u livellu di a citologia hè principalmente duvuta à u collagene chì produce troppu collagene in i fibroblasti è i fibroblasti musculari, è u metudu di arrangiamentu hè causatu da a cumplessità. U laser à diossidu di carbonu pò causà danni di calore da u tissutu lucale per via di e so caratteristiche d'alta energia. Sottu l'azione di u laser, a parete di i vasi sanguigni hè cuntratta da u calore, purtendu à restringisce a cavità interna di i vasi sanguigni, diminuisce u flussu di sangue è provoca un approvvigionamentu d'ossigenu cellulare cum'è i fibroblasti è i fibroblasti musculari. À u listessu tempu, riduce a quantità di inibitori di collagene in u sangue in u sangue in u tissutu cicatriziale in u sangue, è aumenta l'attività di l'enzimi di collagene. U tissutu cicatriziale induttu hà una autodecomposizione per via di u rolu di l'enzimi di collagene in u corpu umanu. Dunque, l'effettu di migliurà e cicatrici.
Stu trattamentu hè statu largamente utilizatu in a terapia di e cicatrici.
Data di publicazione: 16 d'ottobre di u 2023