A radiofrequenza hè un'onda elettromagnetica cù cambiamenti di corrente alternata d'alta frequenza chì, quandu hè applicata à a pelle, produce i seguenti effetti:
Pelle tesa: A radiofrequenza pò stimulà a generazione di collagene, rendendu u tissutu sottutanea pienu, a pelle tesa, lucente è ritardendu a furmazione di rughe. U principiu hè di penetrà in l'epidermide attraversu un campu elettromagneticu chì si alterna rapidamente è agisce nantu à u derma, pruvucendu u muvimentu di e molecule d'acqua è a generazione di calore. U calore face chì e fibre di collagene si contraggano immediatamente è si dispongano più strettamente. À u listessu tempu, u dannu termicu causatu da a radiofrequenza pò cuntinuà à stimulà è riparà u collagene per un certu periodu di tempu dopu u trattamentu, migliurendu u rilassamentu di a pelle è l'invecchiamentu causatu da a perdita di collagene.
Pigmentazione sbiadita: Attraversu a radiofrequenza, pò inibisce a generazione di melanina è ancu decompone a melanina furmata in precedenza, chì hè metabolizata è escreta da u corpu per mezu di a pelle, ghjucendu cusì un rolu in a pigmentazione sbiadita.
Attenti, a radiofrequenza pò ancu causà certi effetti secundarii, cum'è pruritu di a pelle, rossore, gonfiore, allergie, ecc. Dunque, hè necessariu andà in un istitutu prufessiunale per un esame da un duttore prima di aduprà secondu i cunsiglii medichi. Ùn l'utilizate micca.spessuÀ u listessu tempu, per evità brusgiature, l'equipaggiu RF deve esse adupratu in stretta cunfurmità cù l'istruzzioni..
Data di publicazione: 22 di ferraghju 2024