A Migliore Tecnulugia per a Rimozione di i Tatuaggi
Toglie un tatuu hè una scelta persunale è estetica per i pazienti. Parechje persone si facenu tatuaggi in ghjovana età o in una fase diversa di a so vita, è i so gusti cambianu cù u tempu.
Laser à commutazione Qoffrenu i migliori risultati per i pazienti chì soffrenu di rimpianti di tatuaggi è sò l'unica opzione chì restituisce a pelle à u so aspettu naturale.I laser Q-switched anu cuminciatu à esse aduprati per a rimuzione di i tatuaggi laser à a fine di l'anni 90, è a tecnulugia hà fattu immensamente progressi da tandu per dà una rimuzione più rapida è risultati megliu per una gamma più larga di culori d'inchiostru è tonalità di pelle.
Cumu funziona
U laser Nd:YAG Q-Switched furnisce luce di lunghezze d'onda specifiche in energia di piccu assai alta.
impulsi chì sò assurbiti da u pigmentu in u tatuu è risultanu in un'onda d'urto acustica. U
L'onda d'urto frantuma e particelle di pigmentu, liberendule da u so incapsulamentu è rumpendule
in frammenti abbastanza chjuchi per esse rimossi da u corpu. Queste piccule particelle sò tandu
eliminatu da u corpu.
Siccomu a luce laser deve esse assorbita da e particelle di pigmentu, a lunghezza d'onda laser deve esse
selezziunati per currisponde à u spettru d'assorbimentu di u pigmentu. I laser Q-Switched 1064nm sò i migliori
adattatu per u trattamentu di tatuaggi blu scuru è neri, ma i laser Q-Switched 532nm sò i più adatti per
trattamentu di tatuaggi rossi è aranci.
Diversi tipi di laser Q-Switched
I laser cummutati funzionanu mandendu energia luminosa in u tatuu per rompe l'inchiostru di u tatuu. Tuttavia, postu chì i diversi culori di l'inchiostru di u tatuu assorbenu a luce in modu diversu,Ci hè una varietà di laser Q-switched cuncepiti per trattà diversi culori di tatuaggi.
U laser u più pupulare per a rimuzione di i tatuaggi hè u laser Q-switched Nd:YAG perchè producetrelunghezze d'onda di l'energia luminosa (1064 nm,532 nmè 1024nm) per a più grande versatilità quandu si trattanu i culori di l'inchiostru.
A lunghezza d'onda di 1064 nm hè destinata à i culori più scuri cum'è u neru, u blu, u verde è u violetu, mentre chì a lunghezza d'onda di 532 nm hè destinata à i culori più brillanti cum'è u rossu, l'aranciu, u giallu è u rosa.1024nm per u peeling faciale à u carbone.U so principiu hè di utilizà una polvere di carbone assai suttile rivestita nantu à a faccia, poi a luce laser attraversu una speziaA punta di carbone irradia delicatamente nantu à a faccia per ottene effetti di bellezza, a melanina di a polvere di carbone nantu à a faccia pò assorbe duie volte l'energia termica, cusì l'energia termica di a luce pò penetrà in a secrezione d'oliu di i pori per mezu di sta polvere di carbone per apre i pori bluccati è stimulà l'iperplasia di u collagene, ottenendu cusì a riduzione di i pori, u ringiovanimentu di a pelle, u miglioramentu di a pelle grassa, ecc.
Data di publicazione: 09 d'aprile 2022