U principiu di a rimuzione di i tatuaggi cù laser à picosecondu hè di applicà u laser à picosecondu à a pelle, frantumendu e particelle di pigmentu in frammenti estremamente chjuchi, chì sò escreti per via di a rimuzione di a crosta di a pelle, o per via di a circulazione sanguigna è a fagocitosi cellulare per cumpletà u metabolismu di i pigmenti. U vantaghju di stu metudu hè chì ùn danneghja micca altri tessuti di a pelle è pò sbiadisce u culore di u tatuu.
U picosecundariu hè un'unità di tempu, è u laser à picosecondariu si riferisce à a larghezza di l'impulsu di u laser chì righjunghje u livellu di picosecondariu, chì hè solu 1/1000 di u livellu di nanosecundariu di i laser tradiziunali à commutazione Q. Più corta hè a larghezza di l'impulsu, menu energia luminosa si sparghjerà versu i tessuti circundanti, è più energia si raccoglierà in u tessutu bersagliu, risultendu in un effettu più forte nantu à u tessutu bersagliu.
L'effettu di a rimuzione di i tatuaggi cù laser à picosecondi dipende da diversi fattori, cum'è u culore di u tatuaggio, l'area di u tatuaggio, l'equilibriu di a prufundità di l'agulla, u materiale di a tinta, l'autenticità di e macchine è di l'attrezzature, e cumpetenze operative di u duttore, e differenze individuali, ecc.
Data di publicazione: 26 di ghjennaghju di u 2024