Nutizie - Fisioterapia magnetica
Avete una quistione? Chjamateci:86 15902065199

Apparatu di fisioterapia magnetica per alleviare u dolore corporeu

A magnetoterapia hè una di e forme di fisioterapia. U trattamentu sustene u funziunamentu currettu di i tessuti. A radiazione magnetica penetra in tutte e cellule di u corpu umanu, hè per quessa ch'ella hè aduprata in u trattamentu di diversi tipi di malatie.

A terapia magnetica fisica hè un metudu di trattamentu di e malatie chì utilizza un campu magneticu per agisce nantu à i punti d'agopuntura, zone lucali, o tuttu u corpu umanu. Quì sottu hè una spiegazione dettagliata di a Terapia Magnetica Fisica.

A terapia magnetica hà una vasta gamma di applicazioni in diversi campi, cum'è a ripresa di a funzione di i musculi di u pianu pelvicu, u trattamentu di l'incontinenza urinaria, a riabilitazione di e malatie neurologiche, u trattamentu di i prublemi di salute mentale cum'è l'insomnia, l'ansietà è a depressione, è ancu a terapia adiuvante per i zitelli cù ritardi di sviluppu è anomalie cumportamentali.

Chì ghjè PM-ST NEO+ ?
U PMST NEO+ hà un cuncepimentu unicu di l'applicatore. L'applicatore di a bobina elettromagnetica di tipu anellu si cunnetta cù l'applicatore LASER per mezu di un connettore di cuncepimentu speciale. Hè l'unicu di u so tipu in u campu mundiale di a fisioterapia, pò trasduce l'impulsu magneticu in prufundità in i tessuti di u corpu, à u listessu tempu, u LASER DIODO si cuncentra nantu à a listessa zona di trattamentu. E duie tecnulugie si combinanu perfettamente per migliori effetti terapeutichi. PMST hè diversu da PEMF, hè una bobina di tipu anellu, copre una zona più grande è si adatta à e articulazioni. Oscillazione à alta velocità per una penetrazione più profonda.

CHÌ HÈ Magento MAX?
Magneto Max, cunnisciutu cum'è terapia di campu elettromagneticu pulsatu, usa impulsi per penetrà in tutta a prufundità di i vestiti è di i tessuti per ghjunghje à u situ di applicazione di destinazione. Risolve prublemi di salute specifici attraversu parametri biologichi appositamente cuncipiti.

hh1


Data di publicazione: 04 di ghjugnu 2024