Nutizie - Magnetoterapia Pemf
Avete una quistione? Chjamateci:86 15902065199

Fisiomagnetoterapia PEMF nantu à a spondilosi cervicale

L'applicazione di a terapia magnetica in u trattamentu di a spondilosi cervicale:
I pazienti cun spondilosi cervicale presentanu di solitu dolore à u collu, rigidità musculare, sintomi neurologichi, ecc.

A terapia magnetica PEMF pò alleviare i sintomi intornu à a spina cervicale è migliurà a qualità di vita di i pazienti per via di a stimulazione di i campi magnetichi.

I dispusitivi cumuni di terapia magnetica includenu dispusitivi di trazione cervicale, patch magnetichi, ecc. Quessi dispusitivi agiscenu nantu à u collu di u paziente per mezu di un campu magneticu per ottene l'effettu di trattà a spondilosi cervicale.

L'effetti specifichi di Magneto Terapia in u trattamentu di a spondilosi cervicale:

Allevia u dolore: a terapia di u dolore cù a macchina emtt hà effetti analgesici è antiinflamatori, chì ponu alleviare u dolore di u collu, di e spalle è di a schiena.

Migliurà i sintomi: A terapia magnetica pò migliurà i sintomi clinichi cum'è u mal di testa, i vertigini è l'intorpidimentu in e braccia è e mani.

Migliurà a qualità di vita: Migliurendu u dolore è i sintomi, a terapia magnetica pò migliurà a qualità di vita di i pazienti cun spondilosi cervicale.

Ancu s'è a terapia magnetica hà parechji effetti terapeutichi putenziali, i so effetti ùn sò micca evidenti per tutti i pazienti è sò sempre in fase esplorativa.

Micca tutti sò adatti per riceve a terapia magnetica, cum'è i pazienti cun corpi stranieri metallichi in u craniu, pacemaker o stent cardiaci, chì devenu esse aduprati cun prudenza. Intantu, i pazienti cun infezioni intracraniche, emorragia cerebrale acuta è altre malatie devenu ancu evità di aduprà.

hh3


Data di publicazione: 12 di ghjugnu 2024