A rivoluzionaria terapia di campu magneticu di supertrasduzione Physio Magneto PMST impiega campi magnetichi putenti per prumove a rigenerazione è a riabilitazione cellulare.
Scatenendu una reazione antiinflamatoria, a PMST allevia efficacemente u dolore è riduce l'inflammazione in e regioni affette di u corpu. Hè particularmente benefica per l'individui chì soffrenu di dolore acutu, riacutizzazioni irritabili, dolore neuropaticu, dolore diffusu è cundizioni degenerative cum'è l'osteoartrite. Rimarchevolmente ben tollerata, a PMST pò furnisce sollievu ancu per i pazienti chì soffrenu di cundizioni reumatiche intense.

A PMST hè diversa da e forme generali di terapia di campu magneticu o PEMF per via di l'alta frequenza d'oscillazione di 1000-3000 Hz è di 4 Tesla di forza, questu strumentu permette una alta prufundità di penetrazione (18 cm) è una larga gamma d'indicazioni.
PMST hè 40% più forte chè PEMF è permette una prufundità di penetrazione più alta di 18 cm chì travaglia à livellu cellulare è nervosu invece di indirizzà solu i musculi.
E sessioni di PMST ponu dunque trattà una gamma assai più larga d'indicazioni paragunatu à PEMF.
L'effetti biologichi di u trattamentu PMST
L'usu di a terapia PMST pò pruduce risultati biologichi benefichi. Tutte e cellule s'impegnanu in reazzioni chimiche chì sustenenu u so metabolismu. Un requisitu cruciale per queste reazzioni hè a permeabilità di a membrana cellulare. Una membrana cellulare stabile garantisce u passaghju di sustanzi essenziali. Ogni alterazione patologica interrompe stu prucessu, chì puderia causà malatie. A PMST hà u putenziale di influenzà pusitivamente e reazzioni chimiche è u putenziale di l'attività cellulare. Utilizendu a PMST hè pussibule riattivà a pompa sodiu-potassiu è restaurà i prucessi cellulari nurmali.
Campu magneticu terapeuticamente efficace
Restaurazione di u putenziale di membrana
Stimulazione meccanica di i canali ionici
Physio Magneto hè l'unica terapia elettromagnetica appruvata per u trattamentu di e malatie musculoscheletriche di i musculi, l'osse, l'articuli, i nervi, i tendini è i tessuti. L'efficacità di a terapia di trasduzione elettromagnetica per cuntribuisce à a riduzione di u dolore per:
Malatie degenerative di l'articulazioni - Segni di usura, per esempiu artrosi (ghjinochju, anca, mani, spalla, gomitu), ernia discale, spondilartrosi
Terapia di u dolore - Dolore (crònicu), per esempiu mal di schiena, lombalgia, tensione, radiculopatie, dolore à u tallone
Ferite sportive - Infiammazione (crònica) di tendini è articulazioni, sindrome di sovraccaricu di tendini, osteite pubica
Data di publicazione: 13 di lugliu di u 2024