L'epilazione laser hè basata annantu à l'azione fototermica selettiva, chì mira a melanina, chì assorbe l'energia luminosa è ne aumenta a temperatura, distruggendu cusì i follicoli piliferi è ottenendu a depilazione è inibendu a crescita di i peli.
U laser hè più efficace nantu à i peli cù un diametru più grossu, un culore più scuru è un cuntrastu più grande cù u culore nurmale di a pelle accantu, dunque hè più efficace per rimuovere i peli in queste zone.
●Zone più chjuche: cum'è ascelle, zona bikini
● Zone più grande: cum'è braccia, gambe è seni
Durante i periodi di regressione è di riposu, i folliculi piliferi sò in un statu d'atrofia, cù pocu cuntenutu di melanina, assorbendu assai poca energia laser. Durante a fase anagen, i folliculi piliferi sò di ritornu in a fase di crescita è sò più sensibili à u trattamentu laser, dunque a depilazione laser hè più efficace per i folliculi piliferi in a fase anagen.
À u listessu tempu, i capelli ùn anu micca una crescita sincronizata, per esempiu, a listessa parte di i dece milioni di capelli, alcuni sò in fase anagen, altri in fase degenerativa o di riposu, dunque per ottene un effettu di trattamentu più cumpletu, hè necessariu realizà parechji trattamenti.
Inoltre, ancu i follicoli piliferi in a fase anagen sò generalmente più tenaci è anu bisognu di esse sabbiati cù u laser parechje volte per ottene migliori risultati di depilazione.
Stu prucessu di trattamentu citatu sopra richiede di solitu 4-6 sessioni in un periodu di sei mesi. Sè vo cuminciate u trattamentu in ghjennaghju o ferraghju in primavera, averete ottenutu un risultatu megliu in ghjugnu o lugliu in estate.
Per epilazione permanente, vulemu dì una riduzione stabile à longu andà di u numeru di peli, piuttostu chè una cessazione cumpleta di a crescita di i peli. À a fine di a sessione, a maiò parte di i peli in a zona trattata cascheranu, lascendu daretu peli fini, ma questi sò di poca impurtanza è sò digià cunsiderati cum'è avè ottenutu i risultati desiderati di epilazione laser.
Data di publicazione: 18 di lugliu di u 2023