A tecnica di depilazione IPL hè cunsiderata un metudu efficace di depilazione permanente. Hè capace di utilizà l'energia di a luce pulsata intensa per agisce direttamente nantu à i folliculi piliferi è distrughje e cellule di crescita di i peli, impedendu cusì a ricrescita di i peli. A depilazione IPL funziona per mezu di u quale una lunghezza d'onda specifica di luce pulsata hè assorbita da a melanina in u folliculu piliferu è cunvertita in energia termica, chì à u so tornu distrugge u folliculu piliferu. Sta distruzzione impedisce à i peli di ricresce, risultendu in una depilazione permanente.
Per ottene una depilazione permanente, sò spessu necessarie parechje sessioni di trattamentu IPL. Questu hè perchè ci sò diverse fasi di crescita di i peli, è l'IPL pò esse iniziatu solu indirizzendu i peli chì sò in a fase anagen attiva. Attraversu un trattamentu cuntinuu, i peli in diverse fasi di crescita ponu esse cuparti, è infine si pò ottene l'effettu di a riduzione permanente di i peli.
A chjave hè chì a depilazione IPL funziona direttamente nantu à i folliculi piliferi, micca solu eliminendu temporaneamente a superficia di u pelu. Distrughjendu e cellule di crescita di u pelu, impedisce a ricrescita di u pelu è hè capace di mantene l'effettu di depilazione per un bellu pezzu. Tuttavia, per via di e differenze individuali è di i cambiamenti fisiologichi, qualchì volta pò accade una nova crescita di peli, dunque trattamenti di mantenimentu regulari ponu esse necessarii per assicurà a longevità di i risultati di depilazione.
Data di publicazione: 20 d'aprile di u 2024