U prucessu utilizeghja raggi laser d'alta intensità chì penetranu in a pelle è scumpressanu a tinta di u tatuu in frammenti più chjuchi. U sistema immune di u corpu elimina gradualmente queste particelle di tinta frammentate cù u tempu. Sessioni multiple di trattamentu laser sò generalmente necessarie per ottene i risultati desiderati, cù ogni sessione destinata à diverse strati è culori di u tatuu.
Intense Pulsed Light (IPL): A tecnulugia IPL hè qualchì volta aduprata per a rimozione di tatuaggi, ancu s'ellu hè menu cumunimenti impiegata da a rimozione laser. IPL usa un largu spettru di luce per destinà i pigmenti di u tatuu. Simile à a rimozione di u laser, l'energia da a luce rompe a tinta di u tatuu, chì permette à u corpu di eliminà gradualmente e particelle di tinta.
Escissione chirurgica: In certi casi, particularmente per i tatuaggi più chjuchi, l'excisione chirurgica pò esse una opzione. Duranti sta prucedura, un cirujanu sguassate a pelle tatuata cù un bisturi è poi cucirà a pelle circundante. Stu metudu hè tipicamente riservatu per i picculi tatuaggi, postu chì i tatuaggi più grande ponu esse bisognu di l'injertu di a pelle.
Dermabrasion: Dermabrasion implica a rimuzione di i strati superiori di a pelle cù un dispositivu rotativu d'alta velocità cù una spazzola abrasiva o rota di diamante. Stu metudu hà da scopu di caccià l'inchiostru di u tatuu sguassendu a pelle. In generale, ùn hè micca efficace cum'è a rimozione laser è pò causà cicatrici o cambiamenti in a struttura di a pelle.
Eliminazione di tatuaggi chimichi: Stu metudu implica l'applicazione di una suluzione chimica, cum'è una suluzione àcida o salina, à a pelle tatuata. A suluzione rumpia a tinta di u tatuu cù u tempu. A rimozione chimica di tatuaggi hè spessu menu efficau cà a rimozione laser è pò ancu causà irritazione di a pelle o cicatrici.
Tempu di Post: 27-May-2024