U principiu di a depilazione laser hè basatu principalmente nantu à effetti fototermichi selettivi. L'equipaggiu di depilazione laser genera laser di lunghezze d'onda specifiche, chì penetranu in a superficia di a pelle è affettanu direttamente a melanina in i folliculi piliferi. A causa di a forte capacità d'assorbimentu di a melanina versu i laser, l'energia laser hè assorbita da a melanina è cunvertita in energia termica. Quandu l'energia termica righjunghje un certu livellu, u tissutu di u folliculu piliferu serà dannighjatu, impedendu cusì a rigenerazione di i capelli.
In particulare, a depilazione laser interrompe u ciclu di crescita di i follicoli piliferi, pruvucendu li à entre in una fase degenerativa è di riposu, ottenendu cusì l'ubbiettivu di a depilazione. Durante u periodu di crescita, i follicoli piliferi cuntenenu una grande quantità di melanina, dunque a depilazione laser hà l'effettu più significativu nantu à i peli durante u periodu di crescita. Tuttavia, per via di u fattu chì diverse parti di i peli ponu esse in diverse fasi di crescita, sò necessarii parechji trattamenti per ottene l'effettu di depilazione desideratu.
Inoltre, durante u prucessu di depilazione laser, i medichi aghjusteranu i parametri di l'equipaggiu laser secondu fattori cum'è u tipu di pelle di u paziente, u tipu di peli è u spessore per assicurà a sicurezza è l'efficacità di u trattamentu. À u listessu tempu, prima di a depilazione laser, i medichi realizzeranu una valutazione approfondita di a pelle di u paziente è l'informeranu di i rischi è e precauzioni potenziali.
In breve, a depilazione laser distrugge u tissutu di u folliculu piliferu per via di l'azione fototermica selettiva, ottenendu l'ubbiettivu di a depilazione. Dopu à parechji trattamenti, i pazienti ponu ottene effetti di depilazione relativamente permanenti.
Data di publicazione: 09 d'aprile 2024