U principiu di a depilazione laser hè principalmente basatu nantu à effetti fototermali selettivi. L'equipaggiu di depilazione laser genera laser di lunghezze d'onda specifiche, chì penetranu a superficia di a pelle è affettanu direttamente a melanina in i follicle piliferi. A causa di a forte capacità di assorbimentu di a melanina versu i laser, l'energia laser hè assorbita da a melanina è cunvertita in energia termale. Quandu l'energia termale righjunghji un certu livellu, u tessulu di u follicle pilu sarà dannatu, impediscendu cusì a regenerazione di i capelli.
In particulare, l'epilazione laser disturba u ciculu di crescita di i follicle di u pilu, facendu chì entra in una fase degenerativa è di riposu, per ottene u scopu di a depilazione. Duranti u periodu di crescita, i follicle di capelli cuntenenu una grande quantità di melanina, cusì a depilazione laser hà l'effettu più significativu nantu à i capelli durante u periodu di crescita. Tuttavia, a causa di u fattu chì e diverse parti di i capelli ponu esse in diverse stadi di crescita, parechji trattamenti sò necessarii per ottene l'effettu di depilazione desideratu.
Inoltre, durante u prucessu di depilazione laser, i medichi aghjustà i paràmetri di l'equipaggiu laser basatu nantu à fatturi cum'è u tipu di pelle di u paziente, u tipu di capelli è u grossu per assicurà a sicurezza è l'efficacità di u trattamentu. À u listessu tempu, prima di l'epilazione laser, i medichi cunduceranu una valutazione approfondita di a pelle di u paci è l'informaranu di i risichi potenzali è precautions.
In breve, l'epilazione laser distrugge u tessulu di u follicle pilifero attraversu l'azzione fototermale selettiva, ottene u scopu di a depilazione. Dopu parechji trattamenti, i pazienti ponu ottene effetti di depilazione relativamente permanente.
Postu tempu: Apr-09-2024