Avete una quistione?Chjamateci:86 15902065199

Cosmoprof Worldwide Bologna

Cosmoprof Bologna in Italia 2021

L'appuntamentu per a 53ª edizione di Cosmoprof Worldwide Bologna hè stata rinviata à settembre.

L'avvenimentu hè statu riprogrammatudu 9 au 13 septembre 2021, in vista di l'emergenza sanitaria cuntinua ligata à a diffusione di covid19.

A decisione hè stata dolorosa ma necessaria.Da tuttu u mondu guardemu à a prussima edizione cù enormi aspettative, è hè dunque essenziale per assicurà chì l'avvenimentu scorri in serenità è sicurezza totale.

Cosmoprof Worldwide Bologna, fundata in u 1967, hè una mostra ben cunnisciuta di marche di bellezza in u mondu.Hà una longa storia è gode di una alta reputazione.Hè regularmente tenutu in u Cosmoprof International Exhibition Center in Bologna, Italia ogni annu.

 

A fiera di bellezza italiana gode di una bona reputazione in u mondu per u numeru di cumpagnie participanti è a varietà di stili di prudutti, è hè listata cum'è una fiera di bellezza globale grande è autoritaria da u Guinness World Book.A maiò parte di e cumpagnie di bellezza di u mondu anu stallatu grandi cabine quì per lancià novi prudutti è tecnulugia.In più di un gran numaru di prudutti è tecnulugii, a mostra affetta ancu direttamente è crea a tendenza di i tendenzi mundiali, cuntinuendu a scena prufessiunale è populari coerente.

 

Cosmoprof Worldwide Bologna hè a fiera fatta à misura : 3 sale dedicate à settori specifichi è canali di distribuzione chì apre è chjude à u publicu in diverse date per facilità e visite di l'operatori è maximizà l'opportunità di riunioni è di cummerciale.

 

Salone di bellezza, unghie è capelli COSMOhè u salone internaziunale cù una strada ottimizzata per i distributori, i pruprietarii è l'operatori prufessiunali di centri di bellezza, wellness, spa, hôtellerie è parrucchieri.Un'offerta da e migliori cumpagnie chì furniscenu prudutti, attrezzature, arredamenti è servizii per u mondu prufessiunale di capelli, unghie è bellezza / spa.

COSMO Parfumeria & Cosmeticahè a mostra internaziunale cù una strada ottimizzata per i cumpratori, i distributori è l'imprese interessate in e nutizie da u mondu di u canali di vendita di profumeria è cosmetica.Un'offerta di e migliori marche di cusmetichi in u mondu capace di risponde à i bisogni di una distribuzione sempre più sofisticata è cambiante.

 

Cosmopackhè a mostra internaziunale più impurtante dedicata à a catena di produzzione cusmetica in tutti i so cumpunenti: materie prime è ingredienti, produzzione di terze parti, imballaggi, applicatori, machini, automatizazione è soluzioni di serviziu cumpletu.


Tempu di Postu: Feb-24-2021