Nutizie - Apparatu di terapia magnetica
Avete una quistione? Chjamateci:86 15902065199

Beneficii di a cura di a salute di a fisioterapia magnetica

A fisioterapia magnetica hè un tipu di terapia fisica durante a quale u corpu hè espostu à un campu magneticu di bassa frequenza.

E cellule è i sistemi colloidali in u corpu cuntenenu ioni chì ponu esse affettati da e forze magnetiche. Quandu u tissutu hè espostu à campi magnetichi pulsati, una debule corrente elettrica hè indotta attivendu tutte e cellule chì sò esposte à ella.

In cunsequenza di a malatia, u putenziale superficiale di e cellule varieghja paragunatu à e cellule sane.

U tissutu trattatu cù l'aiutu di un campu magneticu cù parametri biotropici scelti in modu adattatu, provoca una maggiore attività di a superficia di a cellula, aumentendu ulteriormente u so putenziale di membrana, risultendu infine in l'equilibriu di u putenziale intracellulare.
Effetti di i campi elettromagnetichi pulsati nantu à i tessuti:

1. Migliurendu a permeabilità di a membrana cellulare, affetta u metabolismu cellulare è permette un assorbimentu più rapidu di u gonfiore (effettu antiedematosu). Aiuta à guarisce e fratture ossee è ancu e ferite aperte di a pelle è di u tissutu sottutanea (effettu antiinflamatoriu) per l'infiammazioni acute è croniche.

2. Un campu magneticu pulsatu riduce a trasmissione di sensazioni dulurose da e terminazioni nervose à i sistemi nervosi centrali, riducendu ulteriormente u dolore (agendu cum'è antidolorificu).

3. In un paru di minuti, espande i vasi sanguigni in a zona affetta è migliora a circulazione di u sangue (effettu visodilatatore).

4. Allevia u stress in u sistema musculoscheletricu (effettu di miorelaxazione).

5. Rinforza u sistema immunitariu (effettu rigenerante è disintossicante).

6. Armunizeghja un sistema nervosu vegetativu.

hh2


Data di publicazione: 08 di ghjugnu 2024