Bellezza Expo Australia hè aversione di bellezza d'Australia è benessere in cunfità à l'alte RAI è a cunfittu, Sydney Expo Sydney Altri cognomi à u marketing. U spettaculu hè redicatu per a creà una piattaforma prufessiunale chì attrae micca di decisione di cummerciale è mostra novi prudutti, trattamenti è servizii. Centinaia di l'espositori portaranu i migliori marche di bellezza di u mondu per mustrà e tecnulugia nove, trattamenti, i servizii è equipaggiu di salonu. Da facial benzidizii Comu parte di eventi di bellezza di l'Australia, u spettaculu furnisce una piattaforma per dà una piattificà da u globale spa è industria per un'antrazza solu.
Quì Pudete parlà direttamente di i Cummerci, nè scuntrà di i contivi di u guidamentu di a Austrerica, è mi scuntrà di Bellezerini, Annifiche è benessere i praticanti da a bellezza è e benessere. U spettaculu porta inseme una larga gamma di marche è fornituri di bellezza. PROPRI DI DI ORAPORINI CERRATIVIE E BEATICIAN, Terapeini
Analisi di u mercatu
L'industria di bellezza australiana è a spa crescente in un ritmu rapidu in l'ultimi anni. Questu hè principalmente per via di l'grandezza di a pupulazione australiana, chì hà purtatu à una surgente in a sementa è a di a funzione sempri è di a salute cosmetica in l'industria di a salute. Questa crescita rapida hè prevista à cuntinuà finu à u 2020. Ci hè più di 8 000 saloni di bellezza è 700 centeriori spa in Australia, cù a mità di elli offre i servizii. A anterruzione cosmetica, turcu, spa e fitness cagliegmenti settelli di edizione a l'industria di bellezza in Australia cù un altu mercatu di mercatu.
Sicondu l'Uffiziu di l'australianu, da ghjennaghju à Dicembre 2019, u bilaterale è esporcianu di a China è australia era di $ 125,60 miliardi, un aumentu di 19,6 per centu. Frà, l'espostiri di l'Australia a Cina eranu $ 76.45 milione, un aumentu di 25.6 € per centu, contabilità per 33,1 per centu austrocords, un aumentu di 1,5 per centu; L'impurtazioni di a Australia era 4,9,15 milione, un aumentu di u 11,3 per centu l'importazione di u ghjennaghju di u Navigonu, a nostra à l'Australia's Utnea A Australia's Chine, U 63.4 per Cent. In u più di Dicembre, a Cina resta u più grande cumpagnu di cummercializazione di l'Australia, mentre continua à esse u mercatu di l'esportazione di l'Australia è a fonte superiore di l'impurtazioni.
Tempu di Post: Alberu #2024