A Terapia Magnetica Fisica hà una vasta gamma di applicazioni in parechji campi, cumpresi, ma micca limitati à:
E malatie ortopediche, cum'è a spondilosi cervicale, a spondilosi lombare, l'artrite, ecc., ponu esse migliurate da Physio magneto EMTT per alleviare sintomi cum'è u dolore, a rigidità è a compromissione funzionale.
E malatie neurologiche cum'è a malatia di Parkinson è a sclerosi multipla ponu esse alleviate da a terapia magnetica migliurendu a circulazione sanguigna è a conduzione nervosa.
E malatie di u sistema circulatoriu, cum'è l'ipertensione è e malatie coronarie, ponu esse trattate cù a terapia magnetica per aiutà à calà a pressione sanguigna è migliurà a funzione cardiaca.
Precauzioni
Differenze individuali: L'efficacità di a terapia magnetica varieghja secondu e differenze individuali, è diverse persone ponu avè diverse reazioni à i campi magnetichi.
Forza di u campu magneticu: Una forza eccessiva di u campu magneticu pò avè effetti negativi nantu à u corpu umanu, dunque hè necessariu sceglie a forza di u campu magneticu adatta quandu si utilizanu prudutti di terapia magnetica.
Istruzzioni per l'usu: Quandu si usa un apparecchiu di magnetoterapia, hè necessariu seguità e linee guida di un duttore prufessiunale per assicurà un usu sicuru è currettu.
In riassuntu, a Terapia Magnetica Fisica hè un metudu di trattamentu chì combina a terapia fisica è a tecnulugia di a terapia magnetica per migliurà è trattà e malatie attraversu l'effetti biologichi di i campi magnetichi nantu à u corpu umanu. Hà ampie applicazioni in parechji campi, ma quandu si usa, si deve fà attenzione à e differenze individuali, a forza di u campu magneticu è e linee guida d'usu.
Data di publicazione: 14 di ghjugnu 2024