Avete una quistione?Chjamateci:86 15902065199

Depilazione laser a diodi 810 nm

808 wp

L'epilazione laser diodu hè una tecnulugia moderna di depilazione moderna non invasiva.L'applicazioni per l'epilazione laser diode includenu: labbra, labbra, ascelle, braccia, braccia, gambe, cosce, bikini, etc. Ùn ci sarà micca limitazione à u trattamentu di pigmenti neri, è e persone di ogni tonu di a pelle. ùn esse micca esigenti.À u listessu tempu, u dispusitivu di depilazione laser diodu hà una larghezza di impulsu regulabile, energia è tempu di irradiazione.T'hà un sistemu di rinfrescante synchronized chì pò caccià ogni tipu di capelli di differente spessore, cumpresi lip hairs è altri peddi pili sensibili, è vi ghjunghjerà un effettu di rimuzzioni di capelli indolori Lido satisfacente in u più cortu tempu.

Effettu
L'epilazione laser diodu hè di distrughje a struttura di i follicle di u pilu senza scalding a pelle è ghjucà u rolu di l'epilazione permanente.U prucessu di trattamentu hè assai simplice.Prima, applicà una capa di gel friddu à l'area di depilazione, pressu a sonda di cristallo di zaffiro vicinu à a superficia di a pelle, è poi tira u grillu.A luce filtrata di lunghezza d'onda specifica lampeghja istantaneamente, è u trattamentu hè finitu., Ùn ci hè traccia di danni à a pelle.
L'epilazione laser diode hè principalmente destinata à dannà i follicle piliferi durante u periodu di crescita per ottene l'effettu di depilazione.Ma in generale, a cundizione di i capelli di u corpu umanu hè a coesistenza di trè ciculi di crescita.Dunque, per ottene l'effettu di depilazione, hè necessariu di riceve più di 3-5 trattamenti per distrughje cumplettamente i capelli di u periodu di crescita per ottene u megliu effettu di depilazione.

Features
1. A cundizione di l'hirsutismu hè fundamentalmente migliuratu, è u cursu di trattamentu hè cumpletu cum'è necessariu, chì pò esse basu à ottene l'effettu di micca più crescente è solu un pocu pilu restanu.
2. depilazione laser diode hà pocu effetti latu.Ancu dopu chì i pezzi esposti sò eliminati, ponu andà à travaglià immediatamente senza affettà a so vita è u travagliu è ùn anu micca bisognu di ricuperà.
3. Solu un picculu numeru di pirsuni hannu ligeru rossu è gonfiore dopu à depilazione laser diode, ma si ritruvà dopu à qualchi ore.

Vantage
1. U megliu laser sottile è longu, laser diodu 810nm, stu laser hà una bona unicità, una bona putenza di penetrazione, è hè ancu una longa d'onda relativamente bona assorbita da e cellule di pigmentu, chì hè appiicata à u principiu di l'azzione fototermale selettiva, U neru. U pigmentu di u follicle di u pilu hè a basa di u culore di destinazione, cusì chì u follicle di u pilu pò esse usatu in modu efficace, è un megliu effettu di depilazione pò esse ottenutu.

2. Ajustamentu ultra-longu di u tempu di impulsu di luce, chì prutegge l'epidermisa mentre sguassate i capelli di diversi spessori.
3. In ogni casu, si scontru una persona cù un culore di pelle più scuru, u tessulu di destinazione è l'epidermisa anu a stessa basa di culore, è cumpete per assorbe stu laser.Dunque, per a pelle scura, pò esse risicu di retenzioni di calore in l'epidermisa;ma per a pelle più ligera Quelli chì cercanu a bellezza ponu ottene risultati megliu.
4. A funzione firming appositamente cuncepita pò liscia a pelle mentre caccià i capelli.
5. Tecnulugia di rinfrescamentu di rinfrescante di cuntattu patentatu hè sicuru è ùn dannu micca a pelle.5. Grandi spots di luce quadrata ponu sguassà rapidamente i capelli è accelerà u trattamentu.
6, u laser puntu di congelazione di u modu uriginale pò emette 10 impulsi laser per seconda, è u modu di impulsu hè unicu, chì hè cumplettamente al di là di u pulse laser tradiziunale.U prucessu di trattamentu ùn pò micca solu scorri rapidamente, ma ancu riscalda in modu efficace u tessulu di destinazione finu à u follicle pilifero efficace.Cunfortu, veloce, sicuru è cunvene, hè una tecnica laser per a depilazione, soprattuttu adattata per a depilazione di u torsu di grande area.

DY-DL42

 

Macchina per depilazione 808nm


Tempu di post: 09-09-2021